Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Penyals

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Penyals

    Fa qüestió d'un mes em va arribar un article per internet, que parlava de les llargues exposicions, i en concret de llarga exposició diürna. Com el tema del més és "llarga exposició", aquí va la meva aportació. Val a dir que és en blanc i negre per què l'article mencionat ratllava que el blanc i negre sol ésser adient en aquesta temàtica.(a part que a jo m'agrada força el blanc i negre). Pot ser que el tema no sigui el més adequat. Està realitzada a les 13,00hores del migdia, i es ve que el dia m'acompanyava en l'aspecte de ser un dia força ennuvolat. Portava un filtre densitat neutra de 16 passos, i un filtre degradat de 3 passos pel cel. Iso 100 F/8 132 seg. Focal 25 m/m Pes 486 kb
    Nombre:  Proves llarga exposició penyals es llosar-1-Editar-3.jpg
Visitas: 757
Tamaño: 113.9 KB

  2. #2
    Encara que veig el processat bastant dur, no em desagrada. Les llums ben compensades
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Estic d'acord amb en Bep i precisament aquesta duresa de processat és el que més m'agrada per que li dona una força adicional a sa foto.

    El pes de la foto una volta pujada no coincideix amb el que anuncies a les dades exif, estaria bé que comprovassis si ha perdut qualitat respecte a l'original que tens a casa.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Potser l'exposició ha estat massa llarga i l'efecte seda sigui un pel excessiu.
    Si la foto pesa poc deu ser perque és monocroma.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Jaume: en Cisco posa als exif q pesa 486 kb i una volta pujada en pesa poc mes de 100....

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    En Xiscu diu 486Kb, efectivament; però si les dades EXIF diuen 117Kb. i 1024x1024px.
    podria ser que els limits en pixells en alçada (1024) hagi motivat aquesta compressió.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    En Xiscu diu 486Kb, efectivament; però si les dades EXIF diuen 117Kb. i 1024x1024px.
    podria ser que els limits en pixells en alçada (1024) hagi motivat aquesta compressió.
    És el mateix que opino, Jaume.

    Com que hi ha hagut casos de compresió de fotos a on no s'ha perdut qualitat d'imatge i altres que si, per aquest motiu li havia demanat a en Cisco que compari la foto del fòrum amb l'original per comprovar si hi ha hagut o no pèrdua de qualitat.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Realment vas trobar el dia adequat per fer la foto. Potser hagués deixat el cel una mica menys fosc per tal que les roques guanyessin encara més en impacte, però això ja és qüestió de gustos personals. Bona feina, Cisco.

  9. #9
    Sí, posiblemente la foto mejorara con algo menos d cielo pues la parte de rocas/agua es muy buena.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •