Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Fra Bernat

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Fra Bernat

    Fidel a la cita del mes, aquí va la meua proposta. Tenc assumit que el meu sensor no dóna més de si, per aconseguir que no produeixi un soroll exagerat, la qual cosa que m'obliga a donar-li luminància, i tal efecte em lleva perdre enfoc, peroooo. Aquesta fotografia està feta amb lluna plena, setmana santa passada, amb unes dades de: Iso 100, Focal 19 mm. ; Diafragma f/2,8; Velocitat 126 segons i un toc de llanterna al primer terme. Pes 445 kb
    Nombre:  Nocturna platge des tancats-11-Editar-2.jpg
Visitas: 815
Tamaño: 72.9 KB
    Última edición por Cisco Dura; 11/04/2016 a las 16:11

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Doncs és una verdadera llàstima que no puguis escursar el temps d'exposició (a 20-25-30" depenent de la focal, crec) per que els estels et quedin puntuals.
    Però et queda l'altre opció: donar més temps d'exposició i deixar que la traça dels estels sigui bastant més llarga.

    El paisatge és una delícia i mereix trevallar-ho.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Perdonau, però l'ISO és 400 i no 100 com he posat.. I si amb aquesta ISO ja faig 126 segons, per aconseguir un histograma diguem mig correcta no dic res per aconseguir traces d'estrella. Supos que hauria de fer un star trails

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Cisco Dura Ver mensaje
    Perdonau, però l'ISO és 400 i no 100 com he posat.. I si amb aquesta ISO ja faig 126 segons, per aconseguir un histograma diguem mig correcta no dic res per aconseguir traces d'estrella. Supos que hauria de fer un star trails
    Tens raó.
    Doncs, perque no fer una sèrie llarga de 20" cadascuna i composar-la amb Startrails, com molt bé apuntes?
    El problema que hi veig és que la renou de la teva càmera et limiti.
    Be, són idees.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Realment tots vosaltres domineu el tema de fer fotos a la foscor que és una meravella. M'agrada molt, Cisco.

  6. #6
    M'encanta aquesta presa Cisco!!! Pens que te uns tons molt naturals, a pesar que em sobra la mitad d'arena m'agrada en general.

    Per la meva manera de veure no m'inporta si les estrelles tenen molt de traç o pocm si per temes d'ISO no es possible, ja està be així.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •