Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Il·luminació natural

  1. #1

    Il·luminació natural

    Aquesta està realitzada en setmana santa d'aquest any a la zona de Favàritx,

    vaig aprofitar que la lluna feia poc que havia sortit i il·luminava amb força, després es va tapar pels núvols.

    Iso 1600.................f/4................vel. 30s...............focal 24mm....................Temp..............4700K

    També vaig utilitzar un degradat de 2.5 passos per el cel

    Nombre:  Iluminación natural 800.jpg
Visitas: 827
Tamaño: 413.8 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La meitat superior de la foto no m'acaba d'agradar.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    Hola Bep,... no me desagrada, vas aprofitar bé s'iluminació..... sa vegetació des primer plano la trobo molt bona .. -- deman... lo que es veu al cel, suposo que son planetas.. (no se quins..

  4. #4
    El primer terme i l'aigua els trobo molt bons. Pel que fa el cel, estic amb en Jaume, no sé que és però no m'acaba de fer el pes.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me pasa lo mismo con el cielo. Para alguien que trabaja también como tú la temperatura de tus imágenes considero una frivolidad comentarte si puede ser eso mismo lo que nos acaba de convencer del cielo.
    Me encanta ese primer plano

  6. #6
    Gràcies companys pels comentaris. No sé que hi veis al cel... potser falta de contrast, o l'efecte dels núvols en moviment...em doneu alguna pista?
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    A veure si serveix això:

    L'histograma suggereix coses.

    -Pots aixecar llums en general (segons l'histograma)
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: LlumNatural-A copia.jpg 
Visitas: 838 
Tamaño: 522.1 KB 
ID: 5802

    -Pots tancar l'histograma només del cel (ombres i llums)
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: LlumNatural-B copia.jpg 
Visitas: 843 
Tamaño: 527.9 KB 
ID: 5803

    En qualsevol cas diría que el cel perd aquesta "pastositat" que em sembla veure-li.


    El resultat de la primera opció m'agrada molt.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Gràcies Jaume, ja veig que estas parlant de contrast... de totes maneres el meu histograma és millor que el que et mostra a tu... no ho entenc

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Dibujo.JPG 
Visitas: 807 
Tamaño: 117.5 KB 
ID: 5816

    Considero que per ser una nocturna no és un mal histograma... no hi ha negres empastats i les llums de les pedres comencen a perdre informació... no sé que dir
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    SEgons el teu histograma, no hi ha res a tocar. Però els meus ulls coincideixen amb el "meu" histograma. Jo tampoc ho entenc.
    Et faig una proposta: puja el "teu" histograma només del cel. A veure quines diferències hi ha en aquesta selecció, al cap i a la fi aquesta part de la foto és la més discutida, segons jo.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Aquest es més parescut al teu Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Dibujo cel.JPG 
Visitas: 918 
Tamaño: 114.9 KB 
ID: 5817
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •