Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Louvre

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    15 feb, 16
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    120

    Louvre

    Nombre:  Louvre_web.jpg
Visitas: 860
Tamaño: 324.7 KB
    Última edición por Teresa Santacana; 06/04/2016 a las 20:10

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona, Teresa!
    Critica:
    - Pel meu gust li trobo a faltar una mica de llum a la cleda i al drapeau.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bona!. M'agradaria destacar la visió de la foto.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    15 feb, 16
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    120
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Bona, Teresa!
    Critica:
    - Pel meu gust li trobo a faltar una mica de llum a la cleda i al drapeau.
    Jaume he hagut de cercar al diccionari que volies dir amb "cleda", "drapeau" o tena més clar!!!

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    15 feb, 16
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    120
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Bona!. M'agradaria destacar la visió de la foto.
    Me podries concretar un poquet més que vols dir en "destacar la visió de la foto"? Gràcies!

  6. #6
    Cita Iniciado por Teresa Santacana Ver mensaje
    Me podries concretar un poquet més que vols dir en "destacar la visió de la foto"? Gràcies!
    I tant, Teresa!. Normalment, la majoria d'imatges que he vist de la piràmide han estat fetes -a qualsevol hora del dia i amb tot tipus de llum- amb un angle més obert, deixant la piràmide al mig de la imatge però agafant també part dels edificis laterals del museu. L'altre tipus de "foto clàssica" d'aquest indret és no agafar-la centrada i dividir la imatge en dues meitats, deixant la piràmide a una banda i la part de l'edifici amb la cúpula, a l'altra. Normalment, a més, ambues versions acostumen a estar fetes amb focals molt curtes, i aquest, pel que intueixo en veure l'efecte de la foto, amb el fons "enganxat" a la piràmide- no és el teu cas. Per això et deia lo de la "visió" de la foto.

  7. #7
    Un enquadrament molt ben vist, ja que hi eres, i no sé si era possible, hauria procurat que fos més simètrica, però així i tot m'agrada tal cual.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    15 feb, 16
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    120
    Per respondre un poc a tots els vostres comentaris us diré que no record quina hora era. Que no duia trípode i que la vaig fer des de dalt del sostre des cotxo des meus amics que viuen a París. Quan hi torni, que no tardaré gaire, procuraré millorar tots es comentaris que m'heu fet! Moltes gràcies!!!

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Teresa Santacana Ver mensaje
    Jaume he hagut de cercar al diccionari que volies dir amb "cleda", "drapeau" o tena més clar!!!
    Com hauràs vist al diccionari, em referia al "seto" de la part de baix de la foto i a la bandera francesa de dalt.
    Disculpa si fent mitja broma t'he confós.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    15 feb, 16
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    120
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Com hauràs vist al diccionari, em referia al "seto" de la part de baix de la foto i a la bandera francesa de dalt.
    Disculpa si fent mitja broma t'he confós.
    No he deprdonar-te res perquè no m'he sentit ofesa, al contrari, m'agrada conèixer paraules noves! El "drapeau" ja ho sabia, la "cleda", no l'havia ni vist ni sentit mai. Ara ja ho sé. Lo que pot ser és que no me'n recordi mai més !!!!!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •