Resultados 1 al 7 de 7

Tema: 94 anys

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851

    94 anys

    ..pues si, aquestas mans tenien 94 anys en el moment de la presa... (per llei de vida,... aquesta gran persona ja no esta entre nosaltres)

    .. bonú, te algo de tratament HDR, per sa llum dura que tenia en el moment,...

    Nombre:  _DSC1991 - OKK1º - 130 ppp.jpg
Visitas: 754
Tamaño: 182.1 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona foto Xec, imagino que hi ha un bon sentiment darrera.
    El tractament deu estar be per combatre la duresa de llums, supòso.
    El color un poc forçat, potser.
    Abans de que t'ho diguin els demés: i, en Blanc i Negre?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Com comenta en Jaume, entenc que hi ha un bon i gran sentiment darrera d'aquesta bona foto. El tractament en general el veig una mica forçat, amb excés de magenta a les mans i halo al voltant del full del ganivet. No creus que sense forçar tant el tractament o fer una versió BN tal com proposa en Jaume no en treuries millor resultat a aquesta entranyable foto?

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    bon dia... crec que teniu raó..i es curios.. no me vaig donar ni conta del halo del ganivet.... .. (..avam si tenc algo de temps per provar el que me aconselleu..

  5. #5
    Como suele ocurrir con el HDR hay cierta sensación de irrealidad en la imagen que, por otra parte, me parece buena en el resto de aspectos formales (composición, intención...)

  6. #6
    Es molt bona Xec, i per açò crec que val la pena que t'hi entretenguis una mica
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    15 feb, 16
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    120
    Xec, estic d'acord amb els companys. Així mateix, m'agradaria veure-la en BN!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •