Resultados 1 al 8 de 8

Tema: No hi ha cadires per a tothom

  1. #1

    No hi ha cadires per a tothom

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: No hi ha cadires per a tothom.jpg 
Visitas: 983 
Tamaño: 216.1 KB 
ID: 5338
    ISO 200
    Nikkor 24-70 a 24 mm, f/7,1
    1/60 sec.
    Última edición por Lafebre; 27/01/2016 a las 19:41

  2. #2
    Brutal!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    El título ingenioso y la foto de aspecto futurista (salvo las sillas, je, je...)

  4. #4
    Una bona composició i uns tons suaus ben aconseguits, crec però, que et va faltar donar una passa cap a la dreta per aconseguir una major simetria.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    No sé si era possible o no, però també em demana aquesta simetria que argumenta en Bep
    Aquest edifici està a la Barceloneta?

    (VICENÇ, en el títol sembla qui falti "ha". Vols que te'l hi afegeixi o ho faràs tu?.)
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    D'acord amb que sa vista demana sa simetria de s'edifici, però crec que per aconseguir-ho hi havia dos inconvenients que potser en Vicenç ens podrà dir si era així o no:

    1.- Si ens desplaçam cercant sa simetria de s'edifici, es vaiarà (potser poc) sa posició de sa taula i cadires que, pel meu gust, ara es troben al lloc ideal pel que fa a la composició de la foto.

    2.- No se si donava temps a fer cap tipus de correcció sense perdre's sa posició de ses persones que venen caminant que, també pel meu gust, és ideal.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Jaume,
    Gràcies per fer-me veure que hi mancava "ha", al títol. Ja ho he modificat jo.

    No, no és a la Barceloneta aquest edifici. No està ni a Barcelona.

    Tothom,
    Estàvem entrant per veure l'edifici i quan me'n vaig adonar que entrava el grup de joves vaig creure que aquella era "la foto", no m'ho vaig pensar i vaig disparar. Crec que vaig tenir molta sort, perquè aquesta foto sense el grup de joves perd molt d'interès, a no ser que sigui pel tema purament arquitectònic, no creieu?

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Jaume,
    Gràcies per fer-me veure que hi mancava "ha", al títol. Ja ho he modificat jo.

    No, no és a la Barceloneta aquest edifici. No està ni a Barcelona.

    Tothom,
    Estàvem entrant per veure l'edifici i quan me'n vaig adonar que entrava el grup de joves vaig creure que aquella era "la foto", no m'ho vaig pensar i vaig disparar. Crec que vaig tenir molta sort, perquè aquesta foto sense el grup de joves perd molt d'interès, a no ser que sigui pel tema purament arquitectònic, no creieu?
    Ben d'acord.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •