Página 4 de 4 PrimerPrimer 1234
Resultados 31 al 38 de 38

Tema: Menorca Magica ...

  1. #31
    XecGomila
    Invitado

    Re: Menorca Magica ...


    ..!¡ recupero este post ....

    Toni, mi manera de pensar,... ?, puedes explicarme por favor que es para ti segundas versiones .., tú mismo das clases de retoque fotografico, en este caso a mi parecer no es una segunda version ya que lo unico que se ha tocado son 'niveles', ni se ha quitado ni se ha añadido ningun elemento para ser una segunda version....

    ¡¡. de todas formas gracias por el - los consejos .... ¡¡. saludos.....



  2. #32
    AntoniCladera
    Invitado

    Re: Menorca Magica ...

    Bones tardes, Xec,
    Respondré per parts:
    1a.- Maneres de pensar: Normal...cada persona té la seva....
    2a.- Segones versions són per jo, anar canviant de processat a mida que ens critiquen una foto.... poc podràs aclarir en moltes ocasions...
    Sempre he defensat la foto que es penja com a única, acceptent les crítiques i apuntant els consells... Però accept aquesta pràctica
    3a.- Jo NO faig clases de retoc fotogràfic, faig classes de fotografia digital, que per si jo fós es diria simplement, FOTOGRAFIA.
    A les meves classes la invasió és mínima, sempre parl de tractar una imatge...mai de retocar... més difícil però molt més útil....

    4t.- No has de confodre una segona versió amb el retoc...posar o llevar elements no té res que veure amb les segones versions...
    Em torn explicar: SI jo he vist, he fet i he procesat d'una manera puc rebre crítiques i puc apuntar consells... però el que jo no hi estic d'acord és anar versionant el que jo he vist, he creat i he procesat....

    (No tenc la veritat absoluta ni vull convèncer a ningú, però SI aportar la meva opinió perquè els experts, els aficionats i els principiants la puguin escoltar a un foro obert a tothom...)

    Una abraçada!!!

  3. #33
    XecGomila
    Invitado

    Re: Menorca Magica ...


    gracies....

  4. #34
    joangomila
    Invitado

    Re: Menorca Magica ...

    Cita Iniciado por 66495348494E644B4643425546270
    2a.- Segones versions són per jo, anar canviant de processat a mida que ens critiquen una foto.... poc podràs aclarir en moltes ocasions...
    Sempre he defensat la foto que es penja com a única, acceptent les crítiques i apuntant els consells... Però accept aquesta pràctica
    Sense voler polemitzar gens, tan sols vull expresar, amb tots els respectes, que personalment no compartesc aquesta opinió. M'explicaré: Al meu nivell, crec que encara em queden moltes coses a descobrir del processat d'una imatge i de vegades pots partir d'una foto correcta i intentar millorar-la fent-li el processat que un opina que pot ser el millor. Una volta la comparteixes amb els altres companys, si t'indiquen que la imatge pot millorar fent-li un altre retoc adicional per a millorar alguna zona o tota la foto en general, crec que està molt bé posar en pràctica els consells donats i després penjar de nou aquesta segona versió per a que els altres puguin opinar si el processat posterior realment ha servit per a millorar la foto o no.
    Tot i açò, entenc que per a un fotògraf de qualitat contrastada com ets tu, Toni, intentis arribar a un nivell màxim d'excel.lencia amb un primer i únic processat, però és que tu estàs a un nivell i jo estic a un altre*

  5. #35
    AntoniCladera
    Invitado

    Re: Menorca Magica ...

    Joan Antoni.... No vull haver pecat de soberbia... no hem mal interpreteu....

    Trob molt bé el que dius, però tantes versions d'una foto hauríen d'anar tal vegada a una SECCIÓ NOVA... no trobes?
    Fer una secció on posar aquelles fotografíes que no estiguem segurs del processat i volguem una segona o tercera opinió...

    Però a la secció de fotos comentades... que hi hagi tantes versions d'una foto.... Ho dic per en benefici del grup, fes-me cas.

  6. #36
    imported_admin
    Invitado

    Re: Menorca Magica ...

    Cita Iniciado por 210E140F0E09230C0104051201600
    Joan Antoni.... No vull haver pecat de soberbia... no hem mal interpreteu....

    Trob molt bé el que dius, però tantes versions d'una foto hauríen d'anar tal vegada a una SECCIÓ NOVA... no trobes?
    Fer una secció on posar aquelles fotografíes que no estiguem segurs del processat i volguem una segona o tercera opinió...

    Però a la secció de fotos comentades... que hi hagi tantes versions d'una foto.... Ho dic per en benefici del grup, fes-me cas.*
    Potser més endevant, a mida que millorin els meus coneixements, reconeixeré que en Toni tenia raó, però ara no hi estic d'acord.
    La Secció "Fotos a comentar", segons jo entenc, duu implícita la opinió dels demés referent a les millores tècniques que aquella foto exposada podria experimentar.
    En contra del que tu defenses,Toni, això implica que l'autor, si vol, pot versionar aquella imatge segons els consells que ha rebut i, per tant, em sembla imprescindible exposar les modificacions, per que autor i critics puguin aprendre. Obviament, la versió "definitiva" depen del gust i decisió de l'autor.
    Toni, si creus que no t'he entès, et prego ens ho expliquis.

  7. #37
    AntoniCladera
    Invitado

    Re: Menorca Magica ...

    Jaume, l'autor pot fer amb la seva imatge el mateix que el que respon amb els seus comentaris sempre respectant els principis bàsics.
    Aquest post ve dels comentaris del post de Pregonda de Joan Antoni.

    salut!!

  8. #38
    AntoniCladera
    Invitado

    Re: Menorca Magica ...

    Jaume, l'autor pot fer amb la seva imatge el mateix que el que respon amb els seus comentaris sempre respectant els principis bàsics.
    Aquest post ve dels comentaris del post de Pregonda de Joan Antoni.

    salut!!

Página 4 de 4 PrimerPrimer 1234

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •