Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Ventada

  1. #1

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Em sembla una gran foto. Sobretot per la seva intencionalitat, tant amb el BiN com per l'absència de motius en el rerafóns.
    El que no em queda clar és l'enquadrament. Em faig preguntes: cal centrar el personatge?, Cal tant d'aire?.
    Que quedi ben clar que, quan em faig aquestes preguntes, com que sé del teu excel.lent gust fotogràfic, estic gairebé convençut de que tu t'ho has plantejat i has decidit resol-dre'ho així. I, segurament, per tant, deu ser la millor manera de presentar aquesta imatge.

    M'enrrollo, ja ho sé.

    Total, dubtes meus apart, enhorabona per aquesta magnífica foto. M'hagués agradat haver-la fet jo.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Gràcies pel treu comentari, Jaume. A veure, aquesta foto està pensada des d'abans de fer-la. No exactament així, sinó la idea. De fet, no és un cop de vent com pot semblar pel títol, sinó que li vaig demanar a l'Anna, aquesta jova i guapa amiga i que amb mí té més paciència que el Sant Job, (Gràcies, Anna!!!), que abaixés el cap i es posés els cabells davant la cara, i que quan jo li demanés fes, de manera tan ràpida com pogués, el gir del cap cap enrere. Aquesta operació la vam fer varies vegades cambiant de focal i enquadrament. Obviament, no està feta en cap estudi, i el fons és el cel de bcn d'un dia clar. Com que jo volia fer (i fer-li) un retrat fora dels convencionalismes tradicionals, a l'hora de triar i editar, aquesta em va semblar la millor. Això, però, no vol dir res. És molt probable que un altre autor l'hagués fet diferent.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Vicenç, com diu en Jaume..¡¡ Una Gran foto !!
    Molt Bona..

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    És la resposta que esperava.
    Un detall. Aprofitant aquesta experiència teva, si mai intento emular aquesta foto, li demanaría a la noia que ho fés mirant cap amunt. Pot ser amb els ulls oberts, si la mirada al cel és convincent, li doni un toc atractiu extra.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Bona imatge Vicenç!! pel meu gust hauria avançat una mica més el primer pla i pens que amb els ulls tancats transmet més.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Val, be, amb els ulls oberts mirant amunt, i els índex assenyalant el cel...
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Jo la trob bonissima tal com està. Enhorabona, Vicenç, tenies una idea i l'has duita a terme.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Com que tinc temps i ganes, m'estic dedicant a revisar les vostres fotos d'arxiu de foro....

    Que gran aquesta foto!!! Impressionant!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •