Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Girasol

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Girasol

    La meva aportació al tema del mes. Aquest estiu per sa banda de Ciutadella vaig trobar-me amb una plantació de gira-sols, aquí us deix una petita mostra.
    Nombre:  Girasols-10-Editar.jpg
Visitas: 209
Tamaño: 557.5 KB

  2. #2
    M'agrada molt per la seva composició i revelat, tant sols que em sembla que els pètals estan una mica sobreexposats i perden detalls així
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Gràcies Bep pel teu comentari, sobre els pètals un poc sobreexposats. Que trobes amb la qui ara he retocat.
    Nombre:  Girasols-10-retocats petals.jpg
Visitas: 203
Tamaño: 455.4 KB

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Segurament no es deu poder recuperar detall, Cisco.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Una mica si que s'ha recuperat d'aquesta zona. M'agrada més ara.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Ara amb un poc més de temps he tornat a retocar els pètals del gira-sol, per aconseguir treure un poc més de detall, que si té l'original, però es veu que quan la vaig processar em van guanyar els blancs.
    Nombre:  Girasols-10 retoc petals 2.jpg
Visitas: 192
Tamaño: 437.4 KB

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Certament, hi havia informació.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Crec que ha millorat força. Bona feina
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Em sap greu no coincidir amb l'opinió majoritaria dels companys aquesta vegada, però per mi la primera foto és la millor. En això de voler "recuperar detalls", ara la foto ha quedat més plana, fosca, sense "xispa"… Un cop més, és qüestió de gustos.

  10. #10
    Es veritat que en la primera es veu una mica sobreexposada i que es perd detall dels petals i tot això, però té alguna cosa que crida l'atenció i que ens dur a mirar el girasol en primer pla i les seves fulles de l'esquerra, que destaquen sobre la resta, i en les altres fotos no. La fotografia és molt subjectiva, obviament. No sé si sempre ens hem de "apropar" al que segueix el manual de la bona foto, o si tenim que sortir d'ell per donar aquest no se "qué més" que es pot aconseguir. A mí la foto m'agrada.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •