Resultados 1 al 8 de 8

Tema: El mar a la ciutat

  1. #1

    El mar a la ciutat

    Aquí teniu la meva aportació al tema del mes

    Nombre:  El mar a la ciutat 800.jpg
Visitas: 244
Tamaño: 245.9 KB


    ISO 200 f/9 vel. 1/80 focal 50mm 1.4D
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Beeeeeep… m'acabes de xafar la foto :mad:. El mes d'agost vaig fer una sèrie de fotos d'aquesta façana amb la idea.. bé, amb un visió una mica diferent, però vaja, del mateix lloc. Ara ja no la podré pujar, snif, snif. És que ben mirat, mira que n'arribo a ser de lent per editar fotos i pujar-les, ha, ha. Veig que et va captivar aquesta façana. No m'esranya. A mi em te captivat des del primer moment. Ben vista pel tema, Bep.

    Info: Pels qui els hi agradi el tema, aquest és l'antic edifici Europa, a Barcelona. Quan el van remodelar, la façana (no sé si la resta de l'edifici també) va anar a càrrec de l'arquitecte japonès Toyo Ito i va voler que fos un homenatge a Antoni Gaudí i a la seva obra La Pedrera, que es troba gairebé enfront.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    No sé, hi ha quelcom en els grisos que no em convenç.
    Ben vista, però.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Vicenç: vull veure aquestes fotografies teves posades aquí, segur que no tenen res a veure amb la meva. Quants indrets veim repetits i no s'assemblen de res... ja estas tardant!!!

    Jaume: A quins grisos et refereixes??
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    ...

    Jaume: A quins grisos et refereixes??
    Als de les ones.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Als de les ones.
    Ja m'ho pensava, té un doble motiu:

    - Aquest ornament de la façana no és paralel al pla focal, sino que és ondulat i evidentment la llum incideix de forma irregular sobre la superficie.

    - L'altre motiu es que... estava molt brut i es veien zones mes fosques i de més clares. Faltaria una neteja a fons
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Vicenç: vull veure aquestes fotografies teves posades aquí, segur que no tenen res a veure amb la meva. Quants indrets veim repetits i no s'assemblen de res... ja estas tardant!!!

    Jaume: A quins grisos et refereixes??
    D'acord Bep, avui la pujo.

  8. #8
    M'agrada el punt de vista de la foto

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •