Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Solitària

  1. #1

    Solitària

    Bé, m'he animat a pujar un altra foto!


    Nombre:  P1170728Ciutadellaff.jpg
Visitas: 217
Tamaño: 330.0 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    M'agrada, Antònia.
    Crec que li manca un puntet de contrast. No gaire.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    En general creo que en las fotos BN ímportante no meter demasiados elementos en la misma imagen. Esta que nos muestras mejoraría sin las barcas del fondo, pero... ¿conoces a los dueños para que las retiren cuando repitas la foto?

  4. #4
    Comparteixo el comentari d'en Carlos, encara que no sempre es pot aconseguir el fons que ens agradaria. La vida del fotògraf és dura. . Deixa'm dir-te una cosa, però. Al meu criteri, aquesta imatge (així com les últimes que has pujat) fa palès que has millorat moltíssim en la composició de les fotos. Felicitats. Segueix, segueix, Antònia.

  5. #5
    M'encanta aquesta composició que ens presentes. Molt bona!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Gràcies, us donc la raó en tot.
    Carlos: ya me he puesto en contacto con todos los propietarios de las barcas y me han reservado día y hora para que el puerto esté desierto, je je...
    Besitos!

  7. #7
    Antonia, ja t'ho han dit però compositivament estàs millorant molt en totes ses darreres imatges que vas pujant i açò és molt bona senyal.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •