Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 15 de 15

Tema: Renault 4L

  1. #11
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Ja sé que arribo moooolt tard Joan... un tractament molt encertat i una molt bona composició.

    En quant a la visualització de les dues versions, he de dir, per segona vegada en molt de temps, que tot depen del navegador que utilitzem.

    En el meu cas jo veig les dues imatges exactament iguals, ja que utilitzo Mozilla que té gestió de color, en canvi amb l'explorer es veuen diferents
    Tens raó, Bep, ho acab de mirar amb Mozilla i es veuen totes dues iguals, açò de s'informàtica.....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #12
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Amb Safari també és veuen iguals. La primera no es veu fosca. (!?)

    Què passa aquí?
    Que estem fent el lero segons amb el navegador que emprem?
    M'agrada aquest joc !

  3. #13
    No és que estiguem fent es lero sempre i quan facem la conversió d'espai de color a sRGB ja que açò garanteix que sa foto es veurà bé amb independència de l'explorador que emprem, i crec que ho hauriem de fer així si volem que tots els fotofinderos vegin ses fotos igual. És una passa més en el redimensionat de sa foto però crec que és necessari.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #14
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    No és que estiguem fent es lero sempre i quan facem la conversió d'espai de color a sRGB ja que açò garanteix que sa foto es veurà bé amb independència de l'explorador que emprem, i crec que ho hauriem de fer així si volem que tots els fotofinderos vegin ses fotos igual. És una passa més en el redimensionat de sa foto però crec que és necessari.
    Si aquest és el "problema" , tal com et vaig comentar, cal tenir configurat el pas a sRGB al Photoshop i/o ACR i no tenir que fer-ho manualment cada vegada. El que no sé és com es fa. Eh, JoanA.?
    M'agrada aquest joc !

  5. #15
    Jo ho tenc tot junt amb una acció quan redimensiono ses fotos per pujar-les al fòrum que ja m'inclou sa conversió de s'espai de color.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •