Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Els Dolomites

  1. #1

    Els Dolomites

    Gràcies a que el tema del mes és el que és, aprofito per pujar aquesta imatge . Està disparada el mes de maig passat.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Els Dolomites.jpg 
Visitas: 300 
Tamaño: 384.9 KB 
ID: 4905

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Un BN molt correcte però no és gaire representativa, no?
    Tú en tens de MOLT bones en B&N, i que al fer-les les "has vist" en BN, que és una de les gràcies del monocrom. No sé perque t'ho explico , perque tu ja ho saps.
    Vinga va, puja'n més, plis.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Esta creo que la habría firmado el mismísimo Amsel Adams. No digo más.

  4. #4
    Una pregunta, Vicenç, el contrast obtingut al cel ha estat a que li has aplicat un filtre vermell en la configuració de la càmera o ha estat en el processat a casa?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    BN espectacular. Ese cielo…
    Me la imagino en le pasillo de un centro de montañeros.

  6. #6
    Gràcies pels comentaris, companys.

    Carlos,
    Te agradezco el comentario, pero… ¿no crees que te has pasado tres pueblos?. ¡Un aprendiz mindundi como yo comparado con el gran maestro Ansel Adams!. Ni soñarlo. Pero gracias de nuevo.

    Joan A.,
    No sé ben bé per quina raó, que quan pujo fotos a l'apartat del tema del mes no indico les dades de dispar. Perdona, les poso ara. No, no vaig aplicar cap configuració especial en càmera, no ho faig mai. El que vaig fer en tota una sèrie (i aquesta és una foto e la sèrie), va ser disparar amb filtre polaritzador per contrastar el cel. Després, en el procés d'edició, ho vaig potenciar.

    ISO 200
    Nikkor 24-70 a 70 mm, f/8
    1/400 sec.
    Polaritzador.

    Pepe,
    Muchas gracias. Desde luego, tu visión del pasillo de un centro de montañeros es muy romántica, pero nada más lejos de la realidad. No voy a colgarme méritos que no me corresponden. La foto está tomada a cinco minutos de donde dejé aparcado el coche y a 10 minutos de un chiringuito donde servían unos "cappuccini" y un pastel de manzana deliciosos. Esa es la verdad. Ahora, eso sí, la carretera es un verdadero encanto.

  7. #7
    Gràcies per sa teva aclaració, Vicenç.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •