Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Gota en verde

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Gota en verde

    Viendo que nadie ha subido aún ni una gota, he cogido la cámara y he buscado un motivo para iniciar este Tema del Mes,
    No tiene nada de particular, pero me ha hecho pensar.
    Como muchos de vosotros sabeis, este tipo de fotografia tiene sus particularidades. Ésta, a pesar de todo, está hecha al tun tun.

    Nombre:  Gota_DSC6576-8x5-8Cv.jpg
Visitas: 317
Tamaño: 863.3 KB

    Nikon D750 - ISO 50 - f/22 - 1/160seg. No hagais caso de estos parámetros; ha salido bien por casualidad.
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    No sé com t'ho has fet, però com que és un tipus de fotografia que mai no he practicat, per mí té molt de mèrit.

  3. #3
    Una instantanea molt bona sigui o no per casualitat.

    Un truc, si es dissol una mica de glicerina en l'aigua al espessir els moviments són més lents i es pot captar millor, també s'utilitza per al degoteig en els gots i ampolles en els bodegons

  4. #4
    Doncs, si t'ha quedat be per csualitat imagina... Bona!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    He fet proves amb llet i queden molt maques. Però les presses i les ganes, em van fer cometre un error de principiant: tirar de ISO i, clar, estàn impresentables de gra-soroll-renou. Tot i així, les pujaré en bloc, en un altre post ("7Proves"), petites, per disimular el gra.
    Això sí, quan repeteixi l'experiment amb flash, veureu quina passada d'imatges!.
    Per cert, a veure si una ànima caritativa m'opina sobre l'adquisició d'un sincronitzador de flash extern :
    https://www.fotofinde.com/showthread...rador-de-Flash
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Joder; pues cuando te pongas en serio...

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Comparto el parecer, realmente impecable para hacerla en pruebas.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •