Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 30

Tema: Voleu participar?

  1. #1

    Voleu participar?

    Potser no és el lloc adient, però sí es el que més mirem, je je. Com ja sabeu tinc un blog sobre l'illa. Al veure la foto de Pregonda d'en Xec, vaig pensar en la opció de donar a conèixer altres "visions" de Pregonda, que no fos només la "archiconeguda" platja, i després de demanar en Xec el seu permís, vaig pensar en invitar-vos a tots a donar a conèixer diferents "Pregonda's".

    La idea es fer una entrada al meu blog que sigui algu així com "Pregonda, diferents mirades", i penjar fotos de tots els que volgueu participar. Al peu de la foto anirà el vostre nom, i a l'entrada una referència al "fotofinde" i un avís per que qui vulgui fer servir les fotos us demani permís per utilitzar-les. Com ho veieu?

    Si algú vol participar i donar el seu permís, podria anar penjant les fotos en aquest fil, des de on jo les agafaré per posar-les al meu blog.

    El meu blog no es de fotografia, sino que pretén donar a coneixer indrets de l'illa, però seria fantàstic fer una entrada "especial" amb tots els punts de vista "artístics" de Pregonda. Trobareu el blog a: http://enmenorca.wordpress.com.

    Espero que us animeu! Gràcies a tots!

  2. #2
    Bona ideia Antònia... ja t'en posaré una...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3

  4. #4
    Aqui tens la meva aportació

    Nombre:  Punt Pregonda.jpg
Visitas: 495
Tamaño: 252.0 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Abans de rès, com hauràs vist, t'he mogut aquest post a un subfòrum més adhient que el Tema del Mes. Espero que no et sembli malament.

    Molt bona iniciativa, Antònia.
    Si t'agrada aquesta, tens el meu permís per posar-la al teu blog:


    Nombre:  PregondaNit__02O7974b8x5-8Cv.jpg
Visitas: 315
Tamaño: 833.4 KB


    Si t'interesés aquesta foto amb més qualitat, m'ho dius.
    Sort amb el teu projecte.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Fantàstica, m'encanta. Gràcies Bep!

  7. #7
    Em sembla bé el canvi de "fil", en realitat no sabia ben bé on posar-lo, je je.
    La foto, com ja t'havia dit, em sembla perfecta. Crec que cadascuna de les tres que tinc fotofinderes (de moment), són ben diferents per mostrar el que vull sobre Pregonda, que en realitat no es més que sobre les diferents formes que tenim les persones de veure el mateix.
    Mil gràcies!, quan tingui el post fet, us ho dic

  8. #8
    Sa foto que ha pujat en Jaume coincideix amb es meu primer contacte amb Fotofinde de sa mà d'en T.Cladera, així que ho record com un vespre molt especial....glups, dit així sembla que hi va haver cosa entre en Toni i jo, jejejeje....019

    Bonu, aquí tens sa meva aportació, Antonia....

    Nombre:  Cala Pregonda signada_0015.jpg
Visitas: 358
Tamaño: 293.1 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Bonu... je je... jo no tinc résa dir dels vespres "especials" je je... bromas apart, moltes gràcies Joan, haviam si aconsegueixo fer una bonica entrada al blog.
    La foto es maquíssima!

  10. #10
    Estic content que t'agradi, ja ens contaràs els èxits del teu blog.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •