Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Amnesia (II)

  1. #1

    Amnesia (II)

    Una altra de la mateixa inmersió, amb el vaixell des d'un altre punt de vista

    Nombre:  aDSC_8553_petita.jpg
Visitas: 289
Tamaño: 254.8 KB


    Dades EXIF:
    Camera Model Name : NIKON D700
    ISO : 1250
    Shutter Speed Value : 1/100
    Aperture Value : 5.0
    Field Of View : 112.6 deg
    Focal Length : 12.0 mm (35 mm equivalent: 12.0 mm)
    Lens ID : Sigma 12-24mm F4.5-5.6 EX DG Aspherical HSM

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,205
    Blog Entries
    1
    Uau! Aquesta dóna més idea que l'altre. Molt bona.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Gràcies!

    L'encuadrament es podria millorar... em sembla que necessita una mica més d'espai a la dreta i en sobra per l'esquerra...

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,205
    Blog Entries
    1
    D'acord.
    Ja posats, es pot millorar les altes llums i les ombres. Crec que guanyaría.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    M'agrada molt més que la "Amnesia I ", però la temperatura segueix sense convèncer.
    Última edición por Bep Taltavull; 20/04/2015 a las 21:14
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6

  7. #7
    Gracias Roberto.

    Bep, al igual que l'altra, els blaus aquests m'agraden i s'assembla molt a la realitat, però alhora em resulta com a artificial, a veure si tinc una estona per jugar un poc amb la temperatura i el contrats, tal i com diu en Jaume.

    També he de dir que aquesta per a mi és candidata a imprimirla en format gran per fer la prova de com queda per a un quadre.

  8. #8
    Podria quedar molt be impresa Joan, però crec que necessita un bon revelat abans, quan la tenguis impresa ja no hi podras fer res, pens que val la pena
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Si, no l'he impresa perquè no acabo de trobar el revelat que queda millor, a part de que ara no tenc massa temps per dedicar-hi.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •