Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Neotinea conica (abelletes)

  1. #1

    Neotinea conica (abelletes)

    "celebrant" el canvi de nom d'aquesta preciosa orquídia.... En que deuen estar pensant aquests científics.....?
    ;-)
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: orquis marjal-028.jpg 
Visitas: 356 
Tamaño: 63.5 KB 
ID: 3155

  2. #2
    Preciosa, Toni. El desenfocament de l'entorn, de 10.

  3. #3
    Estic del tot d'acord amb en Vicenç en quan al desenfocament de l'entorn, t'ha quedat molt xula. Sembla com si el tall de la planta sortís de no es sap ben bé d'on, repetesc un efecte molt polit.

    És a jo que m'ho sembla o hi ha algunes zones de la flor sobreexposades?

    Em crida l'atenció la mida del costat curt que en relació a la del costat llarg hauria de ser 510 px i en canvi posa 511 px.

    En quan al poc pes, no diré res per que ja ens vas explicar que amb el teu fluxe de treball de redimensionat et quedaven amb menys pes del que em queden ses meues.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Merci...
    Joan, no hi ha zones sobreexposades... Ah! i el desenfoc manual i òptic...

  5. #5
    Toni, que vols dir amb "manual i òptic"?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Joan.. que està enfocada manualment i desefocs puntuals cercats a l'escena i no a post-edició.... Que no hi ha retoc, vaja...

  7. #7
    Coneixent com acostumes a fer feina ja donava per fet que no hauries emprat cap desenfoc en el moment d'edició de la foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Molt bona Toni... uns desenfocs naturals molt guapos... hi ha algo de vaselina??
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Mmmm... Bep.. vaselina... 😉
    No, no hi ha vaselina, la vaselina va un altre efecte. Simplement és l'efecte del desenfoc al 1r pla

  10. #10
    beautiful, teacher. I like it!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •