Página 3 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo
Resultados 21 al 30 de 31

Tema: Matinada d'hivern

  1. #21
    Jo no li veig aquesta dominant que comentau i crec que la primera sembla més natural com diu en Bep. Per altra banda a jo em sembla que li manca detall a la roca del primer plà...no l'acab de veure prou nítida, tot i que tractant-se d'una exposició llarga si les onades cobrien la roca de tan en tan durant el temps d'exposició potser sigui aquest el motiu de que no ho vegi prou nítid.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #22
    Gràcies a tots pels vostres comentaris.

    Toni: no hi ha llum afegida al primer pla, es la que hi havia, de fet, el revelat és un revelat bàsic en ACR i prou... mirau els paràmetres de ACR i ho veureu, tampoc hi he aplicat cap degradat digital

    Nombre:  cala rialla raw.JPG
Visitas: 43
Tamaño: 162.2 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #23
    Bona feina!
    Per cert Bep, sabíes que la versió nova d'ACR té infinites millores en tant a recuperació de llums/sombres que l'anterior? de la mateixa manera el comendament Claridad ha donat un bot espectacular!
    Val la pena pensar amb la nova actualització....

  4. #24
    Cita Iniciado por Antoni Cladera Ver mensaje
    Bona feina!
    Per cert Bep, sabíes que la versió nova d'ACR té infinites millores en tant a recuperació de llums/sombres que l'anterior? de la mateixa manera el comendament Claridad ha donat un bot espectacular!
    Val la pena pensar amb la nova actualització....
    Jo la tenc a s'actualització però encara no m'hi he acostumant a l'ús dels nous controls. Crec que estava massa acostumat a l'altre versió i ara em costa una mica identificar els controls que han canviat de nom....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #25
    Cita Iniciado por Antoni Cladera Ver mensaje
    Bona feina!
    Per cert Bep, sabíes que la versió nova d'ACR té infinites millores en tant a recuperació de llums/sombres que l'anterior? de la mateixa manera el comendament Claridad ha donat un bot espectacular!
    Val la pena pensar amb la nova actualització....
    Si Toni, ja ho sé... però el meu sistema operatiu actual no el suporta... estic avaluant o canviar de SO, d'ordinador o passar-me a Mac... és una qüestió de diners en qualsevol cas....
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #26
    Joan, no t'havia contestat encara al teu comentari sobre la nitidesa del primer pla, la pedra te aigua per sobre a la mitad dreta i no te nitidesa, però la mitad esquerra si que hi està de nítida.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #27
    Bep, no em facis gaire cas per que ningú més ho ha comentat i segurament soc jo que, amb s'edat que tenc, començ a necessitar ulleres

    Ara en serio, potser només és una percepció personal, però pel meu gust li trob a faltar una mica d'enfocament o de contrast, no ho se...em fa una sensació extranya quan mir a sa roca....no deu ser un principi de catarates als meus ulls?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #28
    No sé com vos puc passar un document on surten totes les modificacions i com han canviat al nou Ps...
    tal vegada ho passi a nen Jaume via dropbox i vos ho faci arribar.
    és interessantíssim.

  9. #29
    Cita Iniciado por Antoni Cladera Ver mensaje
    No sé com vos puc passar un document on surten totes les modificacions i com han canviat al nou Ps...
    tal vegada ho passi a nen Jaume via dropbox i vos ho faci arribar.
    és interessantíssim.
    Deu ser prou interessant per que com he dit, em costa una mica adaptar-me al nou format d'ajustaments.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #30
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,205
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Antoni Cladera Ver mensaje
    No sé com vos puc passar un document on surten totes les modificacions i com han canviat al nou Ps...
    tal vegada ho passi a nen Jaume via dropbox i vos ho faci arribar.
    és interessantíssim.
    Quan vulguis, Toni
    M'agrada aquest joc !

Página 3 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •