Página 2 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo
Resultados 11 al 20 de 31

Tema: Matinada d'hivern

  1. #11
    Pot ser li trobo a faltar una mica de trempera (potser contrast) pero en canvi té un molt bò primer terme. Bona foto,Bep.

  2. #12
    Yo no he visto tonos magenta pero ya sabeis que los miembros del FF de Zaragoza somos daltónicos para estas dominantes.

  3. #13
    Ara sí, Bep. La trobo impecable. Però, i tu, que és el que compta, com la veus?

    Em reitero amb el meu primer comentari, molt bona foto, Bep.

  4. #14
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Ara sí, Bep. La trobo impecable. Però, i tu, que és el que compta, com la veus?

    Em reitero amb el meu primer comentari, molt bona foto, Bep.
    M'agraden les dues versions, però si t'he de ser sincer veig la primera més natural.

    Gràcies per les vostres aportacions.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #15
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    M'agraden les dues versions, però si t'he de ser sincer veig la primera més natural.

    Gràcies per les vostres aportacions.
    Bep, estem parlant de matisos, ja que la imatge és molt bona. Si a tu t'agrada més la primera, no hi ha cap dubte de quina triar; tu n'ets lautor i això sempre preval.

  6. #16
    Po zi. Tenia raó, com sempre, en Vicens. Amb aquesta correcció només a l´escuma la foto ha guanyat molt. Per a mi: fotofindera

  7. #17
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Bep, la primera FotoFindera, doncs?
    M'agrada aquest joc !

  8. #18
    No vull semblar impertinent, segur que si vosaltres veis la dominant es que hi és, per tant si està millor la segona versió amb la dominant corregida, ha de ser aquesta la bona.

    Gràcies pel vostres consells
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #19
    no ets ni thas de sentir pas impertinent!! mai!!
    me lhe mirada prou vegades... m'agrada però aquest primer pla el not artificial i amb una llum que no sigui la seva....però de totes maneres és una bona composició

  10. #20
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Tus imágenes siempre están muy pensadas y trabajadas.
    Me encanta tu composición.
    Como dice Carlos de la dominante no puedo hablar, con el cambio entiendo pero soy incapaz de apreciarlo a la primera.
    En todo caso fotofindera. y creo que si a ti te vale más la primera debería de ser esa la fotofindera.

Página 2 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •