Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Ferro (només raw)

  1. #1

    Ferro (només raw)

    Després de molt de temps sense publicar res, he rescatat aquesta del disc dur; crec que és de la primera inmersió que vaig fer amb flash i de les primeres fotos submarines.

    Es tracta de l'extrem d'una de les costelles del Malakoff, a prop de Son Saura, a uns 35-40m de profunditat

    Nombre:  ferro.jpg
Visitas: 274
Tamaño: 281.5 KB


    Make : NIKON CORPORATION
    Camera Model Name : NIKON D70
    Exposure Time : 1/80
    F Number : 4.5
    Exposure Program : Manual
    ISO : 200
    Subject Distance : 0.3 m
    Lens Model : 28.0 mm f/2.8

    Salut!

  2. #2
    Està Il·luminada? no sé la llum que hi arriba a 40 m. de profunditat.Es veu molt nítida.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Interessant, Joan.
    Imagino que amb un parell de torxa es veuria millor, no?

    Gràcies per reactivar aquest apartat, Joan.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    M'agrada tornar a veure les teves fotos Joan, i aquesta, per no estar processada la veig força bé, i amb més contrast estaría molt millor.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Raul, Jaume, aquesta està il·luminada amb flash, que sempre he de controlar manualment, ja que no tinc adaptador TTL. A aquesta fondaria ja només queden els blaus...

    Bep, vaig jugar amb el contrast, però em va semblar que els negres començaven a quedar massa forçats... potser que també sigui tema de monitor, però ho tornaré a provar.

    Per altra banda, em sembla que ja ho havia comentat, però personalment soc dels que penso que si s'ha de retocar massa no és una bona foto, per això normalment només solec fer raw+ACR

    Intentaré anar posant coses noves.

    Salut i gràcies!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •