Resultados 1 al 4 de 4

Tema: 3 cors en 1 i Som Gospel Menorca

  1. #1

    3 cors en 1 i Som Gospel Menorca

    Hola, he obert aquest fil per no emprar es fil de sa foto d'en Bep per parlar de coses que no tenen a veure amb sa seua foto i per que veig que en Raul i en Jaume vos heu interessat per aquest tema.

    Sa foto d'en Bep, junt amb altres va ser per ilustrar un concert conjunt que vam fer s'Escolania de Ciutadella, es Cor Cadenza i sa Coral s'Estel (aquest darrer és el cor amb es que cant), junt amb varis músics, 3 bailarines i 3 actors. Aquest espectacle es va representar dos dies a sa sala multifuncional de Ciutadella, on vam rebre molt bones crítiques, i tenim previst fer-lo a n'es Teatre Principal es mes de novembre. Pels qui hi esteu interessats tota sa informació sortirá publicada amb sa programació d'es Principal.

    Per altra banda, Som Gospel Menorca actua aquest proper diumenge 27 a les 21:00 a sa sala multifuncional de Ciutadella. És un concert a benefici d'ACNUR i ens van demanar a als cantants de les corals de Ciutadella si qualcú li feia ganes participar-hi per a reforçar es cor per aquest concert. Jo m'hi he apuntat junt amb alguns altres companys i companyes.

    Esper haver respost a ses vostres dubtes. Una abraçada!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    ..."Tres Cors en Un", un espectacle digne de veure
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    va be saber-ho , Joan A.
    Gràcies per la informació.
    Que xaleu força i a veure si tenim ocasió d'escoltar-vos i aplaudir-vos.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Nura
    Invitado
    Saps una cosa Joan A.? Jo hi era com a espectadora i/o participant d'una actuació tan polida com aquesta. Estava a primera fila. No duia sa càmera. Vaig voler fer una foto d'una amiga que va cantar al començament amb un al·lot, ho vaig fer amb es móvil i no me va quedar gens bé. Me sap greu no haver-te reconegut. Que consti que no havia llegit es teu missatge, per tant, no anava condiconada a trovar-te. Va ser un concert polit, emocionat, que va enganxar per diversos motius, .... etc.
    Una abraçada,
    Teresa

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •