Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 11 al 20 de 28

Tema: ¿Están maduros?

  1. #11
    Per cert Bep, bona foto...

  2. #12
    Ostres!!! Toni, ja han passat 15.000.000 de segons???

    No sabia que en Bosco també tingués un bodegó de figues i fulles... de fet, i després de revisar la seva web, diria que no en te cap, així podríem dir que tan sols he imitat la seva tècnica.

    Ja sabem que hi ha poques coses per inventar i sempre estarem copiant l'idea de qualcú, fins i tot el mateix Bosco va afirmar que anava retallant troços de revistes per agafar ideies.

    Tal vegada jo l'hagi copiat... inconscientment, i algú em copiarà a jo i tú copiaras a algú altre i en qualsevol altre moment algú pot copiar inconscienment a algú altre situat a les antípodes...

    Es el compte de mai acabar, tots agafam ideies de tots.

    Potser el colors estan massa saturats inconscientment, ja que no ho fet expressament... però a jo m'agraden.

    Em sap greu per tu si estas passant aquesta crisi... si en vols parlar podem anar a fer un parell d'alhambras

    Gràcies Toni
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #13
    De vegades, buidar el pap és molt reparador i tu, Toni, ho acabes de fer. Segur que després d'escriure el teu comentari t'has trobat millor. De tant en tant, s'ha de fer...

  4. #14
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me gusta más la segunda versión.
    La saturación es alta pero me gusta la veo "apropiada" en esta imagen puesto que se nota buscada, al menos el resultado.
    El fondo , lo siento , pero sigue sin gustarme por las arrugas. No la veo integrada en la imagen.
    Finalmente, vas caminando por el sendero de los bodegones. Creo que por el camino adecuado.
    ¡¡¡Felicidades valiente!!!

  5. #15
    Cita Iniciado por Pepe Peñafiel Ver mensaje
    Me gusta más la segunda versión.
    La saturación es alta pero me gusta la veo "apropiada" en esta imagen puesto que se nota buscada, al menos el resultado.
    El fondo , lo siento , pero sigue sin gustarme por las arrugas. No la veo integrada en la imagen.
    Finalmente, vas caminando por el sendero de los bodegones. Creo que por el camino adecuado.
    ¡¡¡Felicidades valiente!!!
    Gracias por tu comentario Pepe, realmente a mi me gusta el paisaje,ya lo sabes, pero haciendo este curso con todo un maestro, si no practico no me sirve de nada. Son ejercicios para coger soltura.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #16
    Hola companys, recuper aquest fil per fer-vos saber que m'acaben de comunicar l'obtenció de medalla de plata per aquesta imatge al 26è concurs internacional Vila de Cambrils.

    Em fa molt feliç haver aconseguit aquest premi i el vull compartir amb vosaltres. Estic orgullós de pertànyer a aquest grup d'amics que m'heu ajudat a créixer amb aquest art.

    Moltes gràcies per la vostra amistat.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #17
    Toni:
    Precisamente tu reflexión (acertada) sobre que cualquiera con un par de años de manejo de una cámara ya se siente profesional, me lleva a reforzar mi sensación de "que todo lo básico está inventado" en el mundo del arte (fíjate en la música también) y que siempre se da vueltas a lo mismo. Si uno quiere hacer bodegones a revisar pintores clásicos, si paisajes a otros pintores o al mismo Ansel Adams... En fin, que para los aprencides de todo y maestros de nada es un auténtico placer copiar descaradamente a esta gente o a fotógrafos de referencia como los que citas y a tí mismo, por supuesto.
    y entonces ¿para qué repetir lo que ya está bien hecho por otros? Pues por el mero placer de hacerlo, porque me lo paso pipa intentándolo.
    Última edición por Carlos Silvestre; 15/11/2013 a las 09:20

  8. #18
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Hola companys, recuper aquest fil per fer-vos saber que m'acaben de comunicar l'obtenció de medalla de plata per aquesta imatge al 26è concurs internacional Vila de Cambrils.

    Em fa molt feliç haver aconseguit aquest premi i el vull compartir amb vosaltres. Estic orgullós de pertànyer a aquest grup d'amics que m'heu ajudat a créixer amb aquest art.

    Moltes gràcies per la vostra amistat.
    Enhorabuena chaval. Una gran foto que se merecía el premio.

  9. #19
    Sa teua telefonada d'ahir comunicant-me sa noticia em va omplir d goig i d'orgull x tu. Enhorabona!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #20
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Sa meua Enhorabona!!!

Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •