Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Malakoff

  1. #1

    Malakoff

    Arribat el bon temps, reprenem l'activitat submarina.... Vos deixo una foto de la darrera inmersió al Malakoff

    Make NIKON CORPORATION
    Camera Model Name NIKON D70
    Exposure Time 1/100
    F Number 3.8
    Exposure Program Aperture-priority AE
    ISO 800
    Exposure Compensation -2/3
    Subject Distance 0.32 m
    Metering Mode Center-weighted average
    Flash Auto, Fired, Return not detected
    Focal Length 18.0 mm
    Exposure Mode Auto
    White Balance Auto
    Focal Length In 35mm Format 27 mm
    Lens Model 18.0-55.0 mm f/3.5-5.6
    Miniaturas adjuntadas Miniaturas adjuntadas Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: malakoff1.jpg 
Visitas: 126 
Tamaño: 466.1 KB 
ID: 559  
    Última edición por Joan Morro; 18/08/2013 a las 18:52 Razón: Taula amb format difícil de llegir

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Be Joan.
    M'alegra que t'hagis reincorporat al Fòrum.
    La foto pren dimensions especials quan sabem que està feta a -45m? !!!.
    ----
    Interès de la Foto apart, com et deia per Tf., hauriem de repassar el procediment de pujada de imatges al fòrum. Quan vulguis ens hi posem.

    Una pregunta d'ignorant en la materia:
    Imagino que els punts cardinals de la ubicació del Malakoff els localitzeu amb GPS?
    Una vegada esteu en immersió, la embarcació que us apoia no pot ancorar, oi?
    Aprofitatnt la teva referència al Malakof, podries deixar un enllaç per qui vulgui informar-se sobre el Naufragi d'aquesta nau?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    La veritat és que la inmersió era entre 30 i 35m.

    El vaixell el localitzem primer amb GPS i després amb la sonda de la barca, encara que hi ha gent que hi va només amb les senyes des de terra (la distància des de terra no és crítica, ja que el vaixell està perpendicular a la costa aproximadament). L'ancora es procura que caigui al costat del vaixell, no a sobre, q és molt fàcil que quedi enganxada a les quadernes que queden.

    La referència que em demanaves: http://marenostrum.org/buceo/pecios/...a/malakoff.htm

    El que observo a la foto és que la part més exterior de la imatge sempre sol quedar desenfocada, suposo que és un problema amb la cúpula de la caixa....

  4. #4
    Sé on es troba aquest vaixell, es una llàstima que no es vegi del tot nítida... sembla que ha d'esser xulo.

    Estic content que tornis a penjar fotos Joan.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Gràcies, Bep.

    Esper anar pujant algunes fotos de tant en tant, però estic una mica supeditat a la bondat del temps....

    El tema de la nitidesa em té una mica mosca, crec que és un problema de la cúpula, però no n'estic del tot segur. He de fer algunes proves "en sec" per comprovar si és l'òptica....

    El que queda del vaixell és prou xulo, la veritat és que només queda la part baixa del vaixell i algunes quadernes, la resta el van dinamitar per recuperar el ferro.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •