Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 20

Tema: Per molts anys, Bep!!

  1. #1

    Per molts anys, Bep!!

    Aquest nou foro és magnífic, és un xivato perfecte! Així que.... Anys i anys, per molts anys, Bep.

  2. #2
    Doncs si, és un xivato... aquest matí ja m'he trobat la felicitació del foro al mail.

    Gràcies Vicenç.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: AniversariForum.jpg 
Visitas: 399 
Tamaño: 309.7 KB 
ID: 261Eo! 46 !!! FELICITATS, Bep
    Bon xivato!.
    Bona vista, Vicenç.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Gràcies Jaume, ara sabrem l'edat de tothom... si es que al perfil es posa l'edat real, es clar...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Gràcies Jaume, ara sabrem l'edat de tothom... si es que al perfil es posa l'edat real, es clar...
    A la configuració del VBulletin hi ha una opció que obliga a posar la data de neixament als usuaris, però em va semblar que es millor que ho posi el qui vulgui.
    En el cas de les usuaries, aquesta opció no contempla posar l'any!... Nombre:  5_2_3[1].gif
Visitas: 338
Tamaño: 45.1 KB
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Bep...que en fagis...molts..i...molts..i....molts...i...... molts...... meeeeeeésss.
    Per molts d´anys.

  7. #7
    Jo ja t'he felicitat però també toca aprofitar les eines del nou fòrum, molts d'anys Bep!!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Moltes gràcies Manel i Joan, que voltros em pogueu felicitar molts d'anys.

    Salut
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    A mi también me sorprendió verlo en el panel que reproduce Jaume. ¡Felicidades Bep!

  10. #10
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    A mi también me sorprendió verlo en el panel que reproduce Jaume. ¡Felicidades Bep!
    Gracias Carlos, a ver cuando estrenamos ese trípode
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •