Resultados 1 al 4 de 4

Tema: Bimbolles

  1. #1
    joanmorro
    Invitado

    Bimbolles

    Una altra foto feta el cap de setmana passat a Cala Morell



    Fabricant NIKON CORPORATION Model NIKON D70
    Valor d'Apertura f/3,2 Espai de Color Uncalibrated
    Valor d'Exposició Bias 0 EV Programa d'Exposició Aperture Priority
    Flash No Flash Longitud Focal 28 mm
    ISO 200 Velocitat d'Obturador 1/640 sec
    Data/Hora ds 20 oct 2012 11:41:03 CEST Altura de la Imatge EXIF 800 pixels
    Software Adobe Photoshop CS5 Windows

  2. #2
    beptaltavull
    Invitado

    Re: Bimbolles

    M'agrada la foto Joan, tal vegada substituint aquesta dominant verdosa per una lleugerament blava potser milloraria.
    La composició es bona i el focus també. [smiley=tekst-toppie.gif] [smiley=tekst-toppie.gif]

  3. #3
    imported_admin
    Invitado

    Re: Bimbolles

    Molt bona Joan.
    Deixant de banda el difícil tema de controlar les dominants d'aquest tipus de fotografia, m'alegra veure aquesta foto per que hi ha una intencionalitat artística clara.
    Em sap greu reiterar-me: en cada foto que pujes amb les dominants de color típiques no deixo de interessar-me per l'ús del flash o torxes per aconseguir gama de colors.

  4. #4
    joanmorro
    Invitado

    Re: Bimbolles

    Teniu raó amb les dominants, però la veritat és que són molt dificils de controlar. Si algú vol, li puc passar el fitxer NEF original per veure com surten.

    En aquest cas, no hi ha flash (s'havia quedat sense piles....* :-/ i es disparava quan volia). La foto en concret està treta d'una seqüència de fotos i després de triar la que estava millor, la vaig retallar per millorar la composició.

    El tema de la dominant, si no mal recordo, quan aconseguia que el fons no fos verdós, els blancs ja no ho eren.

    La fotografia està feta a mitjanes aigües, i la llum que arriba del fons, no és blanca (de fet em sembla recordar que tenia una certa tonalitat grogosa-verdosa). Tornaré a provar a jugar amb la temperatura de color i les dominants a veure si la puc millorar.

    No sé si a vosaltres també vos passa, quan portes uns minuts intentant ajustar el color em sembla q els ulls ja s'hi han acostumat i no ho veus objectivament....

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •