Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 19

Tema: Una flor del meu jardí

  1. #1
    raulsintes
    Invitado

    Una flor del meu jardí

    La veritat sia dita, és de la meva dona i n'està molt gelosa ja que cada any, per aquest temps floreix de nou, fent una sola flor que dura 2/3 dies; és una flor heràldica, és la flor de Lis.*


  2. #2
    VLafebre
    Invitado

    Re: Una flor del meu jardí

    Senzillament magnífica, Raul. Una preciositat de foto que fa justícia a la preciositat de la flor. Només uns petits i senzills detalls per acabar d'arrodonir-la, perque s'ho val: eliminar aquesta fina línia al peu de la foto, així com les puntes més fosques a la part superior. També aquesta petita cosa que no acabo d'esbrinar què és entre els dos pètals inferiors a l'esquerra.
    Molt bé, Raul.

  3. #3
    beptaltavull
    Invitado

    Re: Una flor del meu jardí

    Estic d'acord amb les observacions d'en Vicenç* : : :

    Bona foto!!... i preciosa flor [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]

  4. #4
    CarlosSilvestre
    Invitado

    Re: Una flor del meu jardí

    Es una imagen muy elegante que creo quedaría redonda si:
    1- eliminaras la parte verde de arriba, la línea negra de abajo, la hoja verde y el bichito que cuelga.
    2- Estuvieran enfocados los estambres.

  5. #5
    raulsintes
    Invitado

    Re: Una flor del meu jardí

    Què vos sembla sa nova versió?


  6. #6
    beptaltavull
    Invitado

    Re: Una flor del meu jardí

    :-? :-? :-? :-? és un retall???* :-? :-? :-? :-?

  7. #7
    raulsintes
    Invitado

    Re: Una flor del meu jardí

    No Bep, aquesta realment era sa que volia publicar i en vaig equivocar.

  8. #8
    beptaltavull
    Invitado

    Re: Una flor del meu jardí

    Ho deia per la renou que hi veig... A que es degut? ISO alta, processat... :o :o :o

  9. #9
    joangomila
    Invitado

    Re: Una flor del meu jardí

    D'acord amb tot el que han dit fins ara els companys. Estaria bé coneixer les dades efix per veure a que es pot deure la renou d'aquesta darrera foto, tot i que, en aquest cas, a jo no em molesta en excés la renou.

  10. #10
    CarlosSilvestre
    Invitado

    Re: Una flor del meu jardí

    :-? :-? :-? :-? Aquí no está enfocada la flor. Creo que en estas fotos en las que se ve la flor entera conviene o cerrar más el diafragma o, mejor, combinar varias fotos con diversas partes enfocadas para conseguir un enfoque perfecto. En aquellas imágenes que muestran detalles de las flores sí que puede quedar artístico el desenfoque de algunas zonas utilizando aperturas grandes.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •