Resultados 1 al 6 de 6

Tema: un altra flor de cactus

  1. #1
    raulsintes
    Invitado

    un altra flor de cactus

    Espero no cansar-vos amb ses meves flors. Però cóm que els tinc tant a ma, tot i la calor, em bellugo per disparar! ;D


  2. #2
    imported_admin
    Invitado

    Re: un altra flor de cactus

    Cita Iniciado por 485B4F564953544E5F493A0
    Espero no cansar-vos amb ses meves flors. Però cóm que els tinc tant a ma, tot i la calor, em bellugo per disparar! ;D
    "...tot i la calor, em bellugo per disparar!"
    Com en Clint Eastwood!!!
    Preciosa flor!. Tal vegada sense flash m'agradaria més.

  3. #3
    VLafebre
    Invitado

    Re: un altra flor de cactus

    Raül, t'haig de dir que, a mi personalment, no em cansa gens ni mica veure les teves fotos de flors. Ans el contrari, és una delícia poder-les veure.

    Pel que fa aquesta foto, trobo que li manca una mica per arribar al nivell de les teves últimes pujades. I això no és una crítica, sinó que les altres eren molt bones. En aquesta li veig alguns petits detalls: llàstima que les fulles verdes de sota no surtin senceres, li manca una mica de contrast i li veig una certa dominant magentovermellosa. Potser més vermella que magenta. És qüestió de provar....

  4. #4
    PepePenafiel
    Invitado

    Re: un altra flor de cactus

    No me molesta el flash. Si molesta que esten recortadas las hojas por debajo.
    La dominante ya sabes no son lo mio.
    Preciosa flor

  5. #5
    CarlosSilvestre
    Invitado

    Re: un altra flor de cactus

    Es llamativa. Yo trabajaría más el procesado intentando eliminar el fondo de la base (valdría pintar de negro) e intentando sacar más lumonosidad de la zona inferior de la flor y hojas.

  6. #6
    raulsintes
    Invitado

    Re: un altra flor de cactus



    Hasta aquí he llegado Carlos, supongo que con manos más expertas, mejoraria aún.

    en todo caso, gracias a todos por ayudarme a progresar.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •