Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 15 de 15

Tema: flor de cactus

  1. #11
    PepePenafiel
    Invitado

    Re: flor de cactus

    Otra fotofindera.
    Está abusando no??

  2. #12
    CarlosSilvestre
    Invitado

    Re: flor de cactus

    A mi me gusta la primera composición pero también oscurecería todo el fondo desenfocado para resaltar más las flores enfocadas.

  3. #13
    raulsintes
    Invitado

    Re: flor de cactus

    Carlos: ¿es algo así lo que me estabas sugeriendo?



    Aunque quiero hacer un comentario a la primera fotografía que colgué y que discrepa un poco de todos los comentarios que se han hecho.
    Tratándose de unas flores tan pequeñas creo en el enfoque selectivo de la flor, aunque considero que también es importante ver como es la planta en si para poder reconocerla; pero si hubiera dado más profundidad de campo y las hojas hubiesen quedado enfocadas, las flores creo que habrían perdido parte de su protagonismo.

  4. #14
    joangomila
    Invitado

    Re: flor de cactus

    Deu ser per que estàs jubilat i tens molt de temps per que just et proposam un canvi o una millora tu vas i l'apliques tot d'una. Eres rápido, forastero! [smiley=beer.gif]

  5. #15
    raulsintes
    Invitado

    Re: flor de cactus

    Tens tota la raó Joan, estic jubilat i tenc temps per dedicar a un hobby que m'agrada, però sobre tot, estic encantat d'ésser aquí, en vosaltres, que m'ajudau a aprendre aquest art de la fotografia.
    Record, no sé ben bé els any que fa que en Jaume em deia: Raül per què no vens amb mi a fer fotos pel port de Maó, allà per es canal i Cala Teulera, i jo li responia: és que no tenc temps, (si anava amb ell els diumenges matí, quin temps em quedava per dedicar-me a sa família?) sa veritat és que la meva feina m'obligava a trevellar de dilluns a dissabte vespre i fins i tot, qualque cop els diumenges matí.
    Però en Jaume és insistent i no va parar mai de convidar-me, fins que, per sort fa un parell d'anys em va convèncer, i aquí estic, summament agraït.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •