Página 2 de 5 PrimerPrimer 12345 ÚltimoÚltimo
Resultados 11 al 20 de 41

Tema: CONCURSO FOTOGRAFICO "SA GAMBA DE MENORCA

  1. #11
    Carlos
    Invitado

    Re: CONCURSO FOTOGRAFICO "SA GAMBA DE MENORCA

    Hola Toni:

    En aquest cas no és una sol.lució fàcil i barata. Ells, de fet, volian contractar un fotògraf per fer-ho però jo els hi vaig plantejar (amb el permís den Jaume) aixó. Aixins, el que tindrien que pagar a un fotògraf ho pagaràn al foro per fer coses i, a més, crec que pot ser divertit.

    Jo, com empresari, ho tenía resolt d'una manera o un altre. En haver-li dit "sí, que t'ho faci un fotògraf" tot arreglat però con que jo sé molt bé el que costa mantenir una cosa d'aquestes (sóc propietari del foro mes gran d'Europa de BMW: www.bmwmotos.com amb quasi 30.000 usuaris registrats) vaig pensar que perque s'ho endugués un altre millor que quedas aquí...

    El motiu de no saber l'import económic és per que primer tenim que saber el que els cobraria un fotograf per fer aixó....

    De totes maneres, si no us agrada la idea o bé creieu que va en contra de la politica del foro no hi ha cap problema en tirar-ho enrera. Ja us dic que ells anavan a contractar un fotògraf sí o sí. Ja em direu...

    Esper haver-me explicat bé.

    Una abraçada.

    Carlos

  2. #12
    TeresaSantacana
    Invitado

    Re: CONCURSO FOTOGRAFICO "SA GAMBA DE MENORCA

    Curiós! Mai no se m'havia acudit. Però si qualcun dels premis és un plat de gambes (com les del Bar España d'Es Castell), participaré totd'una.

  3. #13
    imported_admin
    Invitado

    Re: CONCURSO FOTOGRAFICO "SA GAMBA DE MENORCA

    Cita Iniciado por 052A302B2A2D07282520213625440
    ...
    Ho trob genial. llevat de que ens transformem, a poc a poc amb la solució fàcil i barata d'una empresa publicitària... Sense que em malinterpreteu, eh!! JA saps el que pens d'aquests temes.....
    Endavant amb la gamba fresca!!
    Tinc en compte l'avís que fas, però pensant que serà un fet ocasional, jo tiraria endevant la proposta d'en Carlos P.
    M'agradaria saber altres opinions, però.

  4. #14
    AngelsSabater
    Invitado

    Re: CONCURSO FOTOGRAFICO "SA GAMBA DE MENORCA

    Jo no hi veig problema. (clar que jo no hi veig gaire....) 8-)
    A mí hem sembla divertit....

  5. #15
    AntoniCladera
    Invitado

    Re: CONCURSO FOTOGRAFICO "SA GAMBA DE MENORCA

    Hola Toni:

    En aquest cas no és una sol.lució fàcil i barata. Ells, de fet, volian contractar un fotògraf per fer-ho però jo els hi vaig plantejar (amb el permís den Jaume) aixó. Aixins, el que tindrien que pagar a un fotògraf ho pagaràn al foro per fer coses i, a més, crec que pot ser divertit.

    Jo, com empresari, ho tenía resolt d'una manera o un altre. En haver-li dit "sí, que t'ho faci un fotògraf" tot arreglat però con que jo sé molt bé el que costa mantenir una cosa d'aquestes (sóc propietari del foro mes gran d'Europa de BMW: www.bmwmotos.com amb quasi 30.000 usuaris registrats) vaig pensar que perque s'ho endugués un altre millor que quedas aquí...

    El motiu de no saber l'import económic és per que primer tenim que saber el que els cobraria un fotograf per fer aixó....

    De totes maneres, si no us agrada la idea o bé creieu que va en contra de la politica del foro no hi ha cap problema en tirar-ho enrera. Ja us dic que ells anavan a contractar un fotògraf sí o sí. Ja em direu...

    Esper haver-me explicat bé.

    Una abraçada.

    Carlos
    Carlos,
    Així com ho expliques, estic completament d'acord amb tu.
    Salut!

  6. #16
    XecGomila
    Invitado

    Re: CONCURSO FOTOGRAFICO "SA GAMBA DE MENORCA


    ¡¡.. hola a tots... sobre tot a Carlos....
    .. aquest concurs em fa com ilusió ... vull dir que ja estic pensant amb ... (a part de menjar gambes .. :P) ... ja estic pensant amb idees de com fotografiar gambes de Menorca, pescades, fresques o cuinades ... m'hi apunto ...

    Salutacions....

  7. #17
    Carlos
    Invitado

    Re: CONCURSO FOTOGRAFICO "SA GAMBA DE MENORCA

    Conque es client a més és amic no m'extranyaria que ens regalas uns quants kilos de gambetes per fer una trobada... : : :

  8. #18
    imported_admin
    Invitado

    Re: CONCURSO FOTOGRAFICO "SA GAMBA DE MENORCA

    MMMMMmmmmm...... :-X

  9. #19
    XecGomila
    Invitado

    Re: CONCURSO FOTOGRAFICO "SA GAMBA DE MENORCA


    ¿. a ont posarem ses fotos per concursar....¿¡..
    .. ha hi a un album a la galeria, pero no tenim acces..¿

  10. #20
    imported_admin
    Invitado

    Re: CONCURSO FOTOGRAFICO "SA GAMBA DE MENORCA

    ara ho reviso.

Página 2 de 5 PrimerPrimer 12345 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •