Página 3 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo
Resultados 21 al 30 de 31

Tema: COMENTARIOS a la EDICION FF

  1. #21
    AntoniCladera
    Invitado

    Re: COMENTARIOS a la EDICION FF

    Buenas......
    Si no he contestat abans era per no pereixer impertitent ¿...? :-/
    Però ara que en Pepe ha fet un comentari en la línia del que jo pens...opinaré:
    Baix el meu(meu i entrevessat, a vegades) punt de vista, trob que posar un patíbul per fotos no triades, està fora de lloc....a les estadístiques em refereixo......
    Puc opinar i criticar durament una foto pujada....però sabent que ja de per si ha estat rebuyjada.....ufffff!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

    Fora bromes... crec que hi he de pensar un poc més i donar-li un altre enfoc...

    Quedat dit!

    salut!!!

  2. #22
    imported_admin
    Invitado

    Re: COMENTARIOS a la EDICION FF

    No hi ha molt que pensar Toni :
    Abusant del tòpic que diu que s'apren dels errors, aquesta és l'essència de comentar fotos, precisament les que ens sembla que poden millorar.

    Ja que els FotoFinderos pasius no participen, al menys que els actius i amb ganes d'aprendre tinguin aquesta opció, per la qual ha estat creat aquest foro. Aquí entra exposar a "Fotos a comentar" les fotos noves amb dubtes o sense, sino sobretot les fotos que l'autor ha donat per bones amb pretenció de ser editades al FF i no han passat el nostre filtre. Aquí és on crec que hem de posar-hi màxim interés.

    Tots ho necessitem, tots, però els que començen, més.
    Precisament l'altre problema que hi veig és que, aquestes persones que s'inicien en la fotografia digital i entren al nostre foro i veuen que hi ha un nivell superior al seu, no s'atreveixen a exposar els seus treballs. Però això sembla insalvable en gran part, ja no depèn de nosaltres.
    No m'extén més. Crec que queda prou clar. Què et sembla?

  3. #23
    AntoniCladera
    Invitado

    Re: COMENTARIOS a la EDICION FF



    Entendido, señor, si señor *;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

    clar que si...ho entenc millor ara...amb aquest punt de vista millora el panrama
    Una abraçada

  4. #24
    imported_admin
    Invitado

    Re: COMENTARIOS a la EDICION FF

    T'ha costat.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

  5. #25
    XaviMarques
    Invitado

    Re: COMENTARIOS a la EDICION FF

    Aqui hay que criticar ?¿ Porque me sabe mal por Xec pero la foto no me llama nada la atencion

  6. #26
    XaviMarques
    Invitado

    Re: COMENTARIOS a la EDICION FF

    ara veo que tambien hay una foto mia que no gusta jejejeje

    PORQUE¿??¿?¿


  7. #27
    imported_admin
    Invitado

    Re: COMENTARIOS a la EDICION FF

    Ben fet Xavi.
    ------------------------
    Sí que agrada, però:
    Es una foto guapa peró es veu molt maquillada i amb defectes de maquillatge. Ja te varem comentar els halos que hi han en la periferia de la torre, per exemple.
    Tal vegada massa contrastada. Molt dura.
    La part superior ( la del cel) molt forçada. Poc convincent.
    Zones fosques empastades.

    Per lo demés, bé.

  8. #28
    XaviMarques
    Invitado

    Re: COMENTARIOS a la EDICION FF

    jejejej alomillor si,...Merci Jaume!

  9. #29
    AntoniCladera
    Invitado

    Re: COMENTARIOS a la EDICION FF

    Vale...M'anim, però que CONSTI EN ACTA, que si em pas és culpa només den JAUME!!!! * ;D ;D

    Xavi, aquesta foto és normal que surti rerbutjada. És un pastel draganitzat. Massa halos degut al deteriorament i abús de les zones.
    No sempre hem de triar aquesta tècnica per norma general...... pensa, mira, observa abans d'aplicar...i sobretot, pensat'ho abans de pujar, a no ser que la vulguis pujar per demanar consell...
    Pd.- A més no té gaire força ni direcció compositiva.

    salut!!!!


  10. #30
    XaviMarques
    Invitado

    Re: COMENTARIOS a la EDICION FF

    Cita Iniciado por 7D52485352557F505D58594E5D3C0
    Vale...M'anim, però que CONSTI EN ACTA, que si em pas és culpa només den JAUME!!!! * ;D ;D

    Xavi, aquesta foto és normal que surti rerbutjada. És un pastel draganitzat. Massa halos degut al deteriorament i abús de les zones.
    No sempre hem de triar aquesta tècnica per norma general...... pensa, mira, observa abans d'aplicar...i sobretot, pensat'ho abans de pujar, a no ser que la vulguis pujar per demanar consell...
    Pd.- A més no té gaire força ni direcció compositiva.

    salut!!!!

    ALA IDO! Eliminando,... vaciar papelera , axi no la trobare mes *:'(

    pero a jo m'agrada , ara si que me vaix pasar amb es alos, pero jo soc Mr Alos no¿? axi que en puc deixar jejejejejeejje

Página 3 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •