Sony A7R III
ISO 3200
35mm f2.8
1/80
A pols, sense trespeus (beneït sensor estabilitzat)
Archivo adjunto 9610
Versión para imprimir
Sony A7R III
ISO 3200
35mm f2.8
1/80
A pols, sense trespeus (beneït sensor estabilitzat)
Archivo adjunto 9610
Carlos, veient aquesta foto no puc deixar de preguntar-me (i preguntar-te), com és que no en puges més i més sovint, de fotos?. La composició la trobo molt bona; el detall del primer terme, interessantíssim; les llums en general molt ben aconseguides; i els reflexes, impecables. Felicitats per la foto. :very_drunk:.
Més, més....
Magnifica foto y magnifico pulso. Me encantan los pájaros en formación.
M’ha costat una mica identificar les gavines! Des del iphone ... :-)
Totalment d’acord amb en Vicenç: volem mès fotos teves!!!
M’agrada molt la composició i les llums...
Molt bona , Carlos.
Més, més... aquesta Sony promet.
Tres perspectives més des mateiux pont.
Agafa sa qui vuguis Jaume ;)
Cap es HDR. Només m'havia arrivat sa 35mm i ni siquiera tenia es pol.laritzador encara.
Jo no puc veure ets adjunts. alemnys no des d’es iphone
Menda tampoc hi pot accedir des de l'ordinador.
Muy buena. Estoy de acuerdo con todos los comentarios efectuados. Podrias indicarme donde se ha tomado la fotografia.
Que bona Carlos. Te notem a faltar per aquest foro..
Ups, ara miro qué ha passat.
Sa foto és de Praga.
I ara? les veis? Jo sí les veig bé...
Ara sí.
Són bones fotos.
Hi ha detalls que poden millorar.
A les dues primeres els hi trobo falta de definició o algo semblant.
El tractament fa pensar, sobretot en la de les oques, amb HDR ( ya sé que no ho és).
A la segona li veig una taca al cel?
La tercera te el cel mal compensat de llums.
Les tres les has pujat massa grans, s'ha de fer scroll per veure-les senceres. Et recomano 850pix de costat vertical quan en pugis d'altres.
No duen les dades EXIF a la foto, motiu per el que suposo que , al redimensionar-les, has fet "Guardar para web", no?.
Les tenia aixines i no he pensat que aqui havia de redimensionar-les. Quant possis l’altre foro ja no farà falta redimensionar :P
Es cel és tal qual estava. No hi ha cap taca al sensor. El 35 f2.8 de sony (l’únic que tenía perque els altres no havien arrivat) tendeix a fer lo que els de sony anomenan “pop up” a les imatges (entenc que es saturarles un poc). Potser vengui d’allà.
Sa darrera era fotuda per ser també a contrallum i no tenia pol.laritzador.
De totes maneres, a jo m’agrada com van quedar.
Ah! No són oques, son cignes.
Per cert, en es meu portàtil no he de fer scroll.....
Carlos m’agrada especialment la segona. El cel i l’aigua tenen una prespectiva molt potent.
Sí, a jo m’agrada molt també. :)