Ver la versión completa : Hi serem a temps?
Lluis Surralles
12/01/2025, 10:43
Aquest diorama ha estat exposat enguany a la 26ª Mostra de Pessebres de Badalona. L´ha fet un company que té molt bones idees i els seus temes són diferents, cosa que ens interessa per a la vatietat de l´exposició. A mi m´encanta. Tant és aixií que li he fet alguns retocs i el penso presentar al concurs mensual de temes obligats de Sant Adrià. Tema: pintar amb llum. Espero, com sempre, la vostra sincera opinió.
14566
Jaume Franch
12/01/2025, 11:34
Bona iniciativa. Interessant.
Per a poder opinar sobre el teu treball, m'aniría be saber:
1. En què consisteix "Pintar amb llum" en fotografía.
2. Veure el diorama original per a valorar les teves modificacions.
Lluis Surralles
12/01/2025, 19:58
La tècnica "Lighting painting" (pintar amb llum) consisteix en il.luminra l´objecte mentre s´està efectuant la presa. En aquest cas l´il.luminació el diorama ja la portava amb blaus i morats però penso que és el mateix. Molta gent utilitza les fotos de focs artificials i correfocs que són molt espectaculars.Us acompanyo el diorama original. També us adjunto altres dues fotos que tinc preparades pel mateix motiu. Gràcies14568
Lluis Surralles
12/01/2025, 20:02
14569
Bep Taltavull
20/01/2025, 17:24
M'agrada Lluis, el resultat
Carlos Silvestre
21/01/2025, 12:49
El resultado mejora notablemente el original. Lo valoro especialmente porque he intentado en algún bodegón la técnica que describes y me ha quedado una birria.
Coincideixo amb en Carlos. La teva versió és molt més bona que la presa original. Colors i llum impecables.