PDA

Ver la versión completa : Huldefossen intentando seguir a Txema Lacunza (jejeje)

Joan A. Gomila
29/08/2024, 18:55
Para el viaje a Noruega configuré la cámara con 3 recetas que encontré en internet para 3 condiciones de luz distintas que podían darse en el país con el fin de usar los jpg directos de cámara. Sin embargo, al llegar a casa el resultado no me ha convencido y las fotos que estoy editando son a partir de los archivos raw (suerte que configuré la cámara para guardar ambos tipos de archivo jejeje).

En esta imagen me llamó mucho la atención la roca del primer plano. Al tomar la foto, debido a que teníamos poco tiempo en cada parada para hacer las fotos, me encontré con otra gente del grupo tomando también sus fotos y al disparar ya pensé en ponerme en modo Txema Lacunza para intentar sacar algo decente de la imagen (salvando las distancias con él, puesto que para nada pretendo ponerme a su nivel, ni mucho menos).

Así pues, os pongo el jpg directo de cámara (sin ningún tipo de ajuste adicional) y la fotografía a la que he llegado a partir del archivo raw.

1444714448

Lluis Surralles
29/08/2024, 19:16
Evidentment que no ténen res a veure. Pel meu gust la segona és infinitament superior. Fins i tot aquesta persona de color groc

Joan A. Gomila
29/08/2024, 19:56
Evidentment que no ténen res a veure. Pel meu gust la segona és infinitament superior. Fins i tot aquesta persona de color grocGràcies, Lluis, volia deixar un punt d'interès i com que la persona duia un xubasquer verd i ja hi havia prou verd a la foto vaig decidir canviar-li el color.

Enviado desde mi motorola edge 40 mediante Tapatalk

Jaume Franch
30/08/2024, 00:10
Precisament, Joan A., els suggeriments que et vaig fer en la primera imatge que vas pujar d'aquest indret, anaven en el sentit d'aplicar els recursos que ens va mostrar en Lacunza.

No caldría dir que aquesta imatge processada em sembla de molt bona confecció i resultat.
EscarapelaFF 40x
Potser encara enfatitzaría més el contrast entre llum i ombres de les parets que abraçen el salt d'aigua.

Joan A. Gomila
30/08/2024, 13:07
Precisament, Joan A., els suggeriments que et vaig fer en la primera imatge que vas pujar d'aquest indret, anaven en el sentit d'aplicar els recursos que ens va mostrar en Lacunza.

No caldría dir que aquesta imatge processada em sembla de molt bona confecció i resultat.
Potser encara enfatitzaría més el contrast entre llum i ombres de les parets que abraçen el salt d'aigua.

Sí, Jaume, ja vaig intuir per on anaven els tirs del teu anterior comentari jejeje.

Gràcies per la teva aportació.

Lafebre
30/08/2024, 13:19
La segona foto la titularia: "Posa un Raw a la teva vida!" ;)
Composició, procesat...Magnífica, Joan Antoni.
EscarapelaFF 40x

Joan A. Gomila
30/08/2024, 14:29
La segona foto la titularia: "Posa un Raw a la teva vida!" ;)
Composició, procesat...Magnífica, Joan Antoni.
EscarapelaFF 40x
Moltes gràcies, Vicenç.

Lo de posar un raw a la teva vida m'ha fet molta gràcia jajaja

Enviado desde mi motorola edge 40 mediante Tapatalk

Raul Sintes
30/08/2024, 15:25
Quina edició més bona que has fet d'aquesta imtatge. Felicitacions!!

Bep Taltavull
01/09/2024, 18:07
Molt bona Joan!! Has fet una edició que comparteixo, possiblement jo hauria fet el mateix però m'hauria quedat amb el de el paraigüa de davant la cascada EscarapelaFF 40x

Pepe Peñafiel
09/09/2024, 18:31
Extraordinaria edición Joan.Preciosa imagen

Narcis Arpi
11/09/2024, 11:58
Arribo tard a comentar i d'entrada ja m'ha agradat molt la retocada. Comparteixo els comentaris dels companys. EscarapelaFF 40x

Carlos Silvestre
13/09/2024, 11:35
Un procesado que me encanta. Enhorabuena.

Joan A. Gomila
13/09/2024, 19:52
Gràcies pels vostres comentaris, amics.