PDA

Ver la versión completa : Vuit - infinit

Lluis Surralles
10/12/2023, 13:40
Llàstima queaixò s´acaba. Deixeu-me que us digui que m´he fet unes ulleres noves i he guanyat una mica de visió (no massa) pero us vull mostrar aquesta fotografia que he procurat processar amb mes cura que les que he penjat darrerament. L´he presentat a la Lliga catalana14210

Jaume Franch
11/12/2023, 00:21
És magnífica.
A aquest fòrum hi ha un apartat on posa "Mi versión" i està per si l'autor vol que altres companys processin la seva imatge, cercant altres maneres de fer-ho.
Si vols que algú de nosaltres ho intenti, li has de proporcionar l'original.
Tot i que no estic segur que es pugui millorar, a mí no em sabría greu intentar-ho, potser li manca una mica de contrast.

Per cert, com deus haver vist al fòrum Fotofinderos, estem intentant de trobar una manera barata de mantenir accessible aquest nostre fòrum i que el 10 de Juliol no sigui, tot i l'acceptació de la manca d'activitat, el tancament absolut.

Lafebre
11/12/2023, 20:27
Lluis, molt content que hagis guanyat visió. No sé si serà per això, però m'agrada dir-te que, al meu parer, aquesta és una de les més bones fotos que has pujat en els últims temps. La trobo molt bona tant de composició com d'edició. Només dos petits detalls per si et poden servir d'ajut. A l'interior de l'espai que forma el gir superior del coll (zona fosca), s'hi aprecia un linea més fosca encara paralel·la a la corba del coll. El segon petit detall és que a la part inferior de la foto hi ha una línia blanca que va de banda a banda de la imatge. A part d'aquests dos petits detalls, (espero que no ho tinguin en compte els membres del jurat de la lliga), crec que és una molt bona foto.
Ja diràs com t'ha anat. EscarapelaFF 40x

Bep Taltavull
12/12/2023, 21:50
M'agrada molt aquesta fotografia, Lluis.
Potser amb alguna correcció milloraria.
M'alegro de que hi puguis veure millor

Lluis Surralles
12/12/2023, 22:18
Moltes gràcies companys. Quan al cesament de FF. Vaig proposar l´altre dia una solució ben económica: donat el cas de que som ben pocs els que comentem les fotografies, proposaria crear simplement un grup de watsap amb els 7 ó 8 membres realment actius i penjar les fotos i comentar-les.

Tito Felix
13/12/2023, 07:57
Estic totalment d'acord amb els companys Lluis, una maravella de fotografia!!