PDA

Ver la versión completa : Porte Notre-Dame

Joan A. Gomila
05/10/2023, 20:26
Aquest passat mes d'agost vam esser de viatge pel sud de França i vam començar el viatge a Perpinyà.

Vos deix una de les fotos que vaig fer.

És un jpg directe de càmera que només he retallat al meu gust per alinear les linees verticals i horitzontals (potser no hi estiguin perfectament alineades, així i tot....).

El blanc i negre també és directe de càmera a partir d'una simulació de pel.lícula personalitzada.

Les càmeres Fuji duen unes simulacions de pel.lícula predefinides de fàbrica (17 en el cas de la X-E4) i també permet crear-ne de noves al teu gust (7 més en el cas meu) i per aquesta foto vaig fer servir una d'aquestes receptes personalitzades que m'agrada bastant per a fotografia en blanc i negre.

14167

Fujifilm X-E4 + Fujinon 16 mm, ISO 640, f/5, 1/250, ev -0,3

Narcis Arpi
06/10/2023, 19:48
Et felicito per la fotografia i pel fet de fer-la pensant en evitar al màxim el revelat. M'agrada molt. Penso que intentar alinear et faria perdre per dalt.

Lluis Surralles
06/10/2023, 21:21
Una preciosa fotografia tant en enquadrament com a edició. Felicitats

Jaume Franch
09/10/2023, 16:01
M'agrada que anem provant nous recursos fotogràfics.
La fotografia, enquadrament potser millorable per dalt, però poc important.
Pel meu gust, l'interior del pont el veig massa fosc.
Perquè en BiN i no en color?

Lafebre
15/10/2023, 11:43
M'agrada l'enquadrament així el moment de captar la imatge esperant que passés aquest senyor pel portal. Certament, el monocrom directe de càmera m'agrada frorça en general, però no m'acaba de convèncer el negre empastat dins el portal.

Bep Taltavull
17/10/2023, 18:54
Estic d'acord amb en Vicenç, però en general és una bona foto