Ver la versión completa : Una visió diferent de Es Molí (més proves amb es 56 mm)
Joan A. Gomila
29/09/2023, 17:46
Del mateix vespre passat que s'altra foto que vos he mostrat de Can Pedet, també vaig fer aquesta altra foto amb una visió una mica diferent d'es famós Molí de Ciutadella.
També és un jpg directe de càmera amb un petit retall, sense ajustos en ACR i amb una conversió a blanc i negre amb una acció que tenc gravada dins PS (no vaig disparar amb blanc i negre directe de càmera).
14160
Fujifilm X-E4 + Fujinon 56 mm APD
ISO 8000, f/1,2, 1/170
Jaume Franch
01/10/2023, 18:59
Molt ben enquadrada amb aquesta confluència a l'angle.
A ISO 8000 hauràs tingut que treballar sa renou, oi? (no n'hi veig)
Joan A. Gomila
01/10/2023, 22:46
Gràcies, Jaume, l'enquadrament el vaig ajustar en PS perquè vaig fer la foto just passant pel carrer i no el vaig poder enquadrar de manera prou exacte.
Tema renou no li he fet res. Tal com he explicat és jpg directe de càmera amb una conversió a blanc i negre a partir d'una acció que tenc gravada i que m'agrada bastant però que no fa res respecte al renou.
Pel renou acostumo a emprar un plug-in però aquí no el vaig emprar.
Enviado desde mi motorola edge 40 mediante Tapatalk
Narcis Arpi
02/10/2023, 16:46
Enquadrament ben buscat. M'agrada el blanc i negre final.
Joan A. Gomila
04/10/2023, 18:12
Moltes gràcies.
Antonia Sanchez
13/10/2023, 16:56
M'agrada aquesta visió del Molí Joan.
Coincideixo amb els comentaris anteriors respecte a la visió i enquadrament d'aquesta foto. És sorprenent que sense fer-li res, no hi hagi cap percepció de soroll, cosa que és molt d'agrair. Sens dubte, les opcions que donen aquestes càmeres d'obtenir Jpegs directes d'aquesta qualitat és una avantatge, però si no es fa cap tipus d'edició posterior, per petita que sigui, penso que es paga un peatge elevat. En aquest cas em refereixo a la riquesa de textures que s'haguessin pogut obtenir en els blancs del molí.
Bep Taltavull
17/10/2023, 18:41
No m'agrada prou aquest tipus de processat en cámera, però t'ha d'agradar a tu ei-7