Ver la versión completa : Piraguistas
Tito Felix
28/06/2023, 16:05
Piraguistas del club maritimo en pleno esfuerzo durante un entrenamiento matutino...
ISO 100 F/2,8 1/1250 SG 190 MM DE FOCAL
14103
Jaume Franch
29/06/2023, 18:58
Molt bona, Tito. M'encanta.
EscarapelaFF 40x
Bep Taltavull
03/07/2023, 17:11
Pens que, posats a retallar, hauria retallat més per dalt, ja que aquest desenfoc de moviment per dalt em distreu... no se
Com a foto, m'agrada. La sensació de moviment li dóna força dinamisme. Deixa'm fer-te una pregunta, però. Sembla com si aquest efecte de moviment no sigui del panning en el moment de la captura sinó provocat en l'edició. No és que això sigui dolent, ni molt menys, sinò per treure'm de dubtes. La meva observació és degut a que tant el fons com l'aigua del fons i també l'aigua del primer pla tenen aquest efecte de moviment de càmera, però en canvi, l'aigua just al voltant de la piragua, no el té.
Tito Felix
06/07/2023, 06:50
Aixi ès Vicenç. Al principi vaig pensar en desenfocar el fons, pero no m'agradaba com quedaba. Amb el desenfoc de moviment , com tu bé dius, li dona molt de dinamisme, que es lo que jo volia. Vaig deixar el aigua del voltant de la piragua sense aquest efecte per que no semblés que volaba. Tambè ès cert que aquest fons pot distreure una mica, com diu en Bep. Pero estic content amb el resultat...es lo que volia.
Aixi ès Vicenç. Al principi vaig pensar en desenfocar el fons, pero no m'agradaba com quedaba. Amb el desenfoc de moviment , com tu bé dius, li dona molt de dinamisme, que es lo que jo volia. Vaig deixar el aigua del voltant de la piragua sense aquest efecte per que no semblés que volaba. Tambè ès cert que aquest fons pot distreure una mica, com diu en Bep. Pero estic content amb el resultat...es lo que volia.
Gràcies, Tito. :)
Narcis Arpi
09/07/2023, 12:29
A mi també em distreu una mica el fons tant desenfocat, però si tu estàs content, ja està tot dit. La fotografia m'agrada.
Bep Taltavull
09/07/2023, 16:09
El que compte es que t'agradi a tu, Tito.
Sempre dic que, un ha de creure en el que fa, tot el demés son opinions, tendències, etc...
Lluis Surralles
11/08/2023, 18:06
Certament que el fons es veu extrany, però penso que si relallabam una mica per dalt, desaturabam i enfosquiam una mica, la fotografia podria quedar formidable.
Eva Abril
02/09/2023, 20:21
Molt bona foto! També pens que aquesta sensació de moviment en el fons li dóna més força a la imatge!