Ver la versión completa : Al circuit
Lluis Surralles
15/07/2022, 22:15
Una foto presa fa molt de temps en un entrenament al Circuit de Catalunya13895
Joan A. Gomila
16/07/2022, 07:14
M'has tocat el cor, Lluis!!! En declaro tifossi ferrarista de tota la vida i, tot i que les normes del fòrum no permeten parlar de futbol, i per analogia tampoc d'altres esports, no podia deixar de dir-ho, jejeje (potser el Boss m'estirarà les orelles.....).
Anant a la fotografia, parlaré d'un llibre que he començat a llegir: "Teoría del color" de Jesús M. García Flores a on explica la manera de composar aprofitant les combinacions de colors. Tot i que el llibre parteix de cercles cromàtics basats amb diferents models (RGB, CMYK, HSB/HSV, etc.) i deixa un poc de banda el blanc, el negre i el gris, aquí m'he fixat que tens una combinació molt encertada de les teories del llibre emprant només 3 colors: vermell, blanc i gris. Bona escena!!!
Lluis Surralles
16/07/2022, 11:59
MNira si és antiga la foto que el pilot és en Fernando Alonso. Quan l´hagi comentat tothom que pugui i vulgui, faré un aclariment vers aquesta foto.
Joan A. Gomila
16/07/2022, 12:45
Si, per la decoracío del cotxe ja m'he adonat que era l'època ferrarista d'en F. Alonso.
Enviado desde mi ANE-LX1 mediante Tapatalk
Lluis Surralles
16/07/2022, 12:49
Hi vaig anar amb l´equip del Jventut per a fer una foto conjunta i ens va tenir esperant 5 hores. La meitat dels jugadors de la Penya van marxar abans. Va ser molt poc amable. Per aixó vam matar el temps fent fotos de l´entrenament.
Pepe Peñafiel
16/07/2022, 18:16
Lluis para mi gusto es una imagen extraordinaria de barrido. Nitidez al coche y ese segundo plano llenos de dinamismo por el barrido.
Ahí se nota tu mano profesional dentro del deporte.
Me encanta. 👏🏻👏🏻
Joan Morro
16/07/2022, 19:31
M'agrada molt, Lluis. Era fosc o és el processat que dóna aquesta sensació?
Lluis Surralles
16/07/2022, 20:15
No Joan. Era de dia. Vam estar allà des de les 12 del matí fins a les 5 de la tarda, quan el Sr. Alonso ens va voler atendre a corre cuita. Abans va fer entrenament, va dinar, va anar al gimnàs i va fer la bacaina. Mentrestant tot un equip professional de primera linia esperant sense ni dinar. Va ser molt desagradable. Estava convingut que ens atendria a la 1, abans de dinar.
Carlos Silvestre
20/07/2022, 09:38
Excelente barrido, sí señor.
Raul Sintes
22/07/2022, 10:57
Bona foto Lluis, molt ben realitzat aquest "barrido"
Jaume Franch
23/07/2022, 23:36
Bona foto, Lluís.
Potser m'hi sobra la banda superior fosca de la foto
Aquest comportament de "divo" d'Alonso no es mereix la bona foto que li vas fer, Lluís.
Narcis Arpi
28/07/2022, 08:54
Bona fotografia LluÃ*s. Et conec i no dubto que et vas enfadar molt ....
Lluis Surralles
28/07/2022, 12:51
Es van enfadar més els jugadors i tècnics de la Penya que tenien entrenament. Jo ja tenía la feina feta. Al damunt va tenir la gosadía de dir als jugadors: "vosotros que sois altos, cubridme de los aficionados a la salida" l´Àlex Mumbrú li va contastar: "yo no hago de guardaespaldas de nadie". Li vaig dir: "olé pels teus ... Àlex.
Eva Abril
06/08/2022, 10:44
Molt bona foto!