PDA

Ver la versión completa : Favàritx sense el far

Raul Sintes
03/12/2021, 18:49
En un taller d’en Toni Cladera van anar al far de Favàritx amb l’objectiu de fer una foto de l’indret sense visualitzar el far.
La tarda va ser ventosa i plujosa i amb poc temps per plantejar-te una bona foto. Tot i així vaig poder fer aquesta abans que el xàfec em deixés mullat.
Iso 200; f/8; focal real 21 mm, vel 1/160

13812

Tito Felix
05/12/2021, 10:57
Bon intent Raul. Per el meu gust la veig amb un tò massa blau, i donades aquestes condicions jo provaria de haver-la fet en monocrom. Tambè hagues possat algun filtre per intentar una imatge mès atractiva. I per ultim, anar a Favaritx i obviar el far, ès com menjar-te una paella sense arroç, pero açò no ès culpa teva!!!

Jaume Franch
06/12/2021, 00:28
Com era d'esperar, discrepo de la proposta de fer-la en B&N, perque crec que corregint la dominant de color, la foto quedaría millor.
La foto transmet lo inòspita i brava que és aquesta costa nord.

Narcis Arpi
06/12/2021, 12:06
La fotografia m'agrada. Un cel que t'avisava del que et podia passar i l'aigua alterada que dona molt de joc. Jo provaria de treure aquesta dominant de color, però tampoc descarto el blanc i negre.

Lafebre
06/12/2021, 20:51
Tal com diu en Tito, és un bon intent, però coincideixo amb els companys que caldria rebaixar l'excés de blau. Tampoc no descartaria una versió monocrom. Si et decideixes a refer-la, caldria passar-la primer per reductor de renou, que als núvols és molt evident.

Carlos Silvestre
07/12/2021, 17:12
Totalmente de acuerdo con el tema de controlar los azules.

Pepe Peñafiel
09/12/2021, 20:32
Ese cielo es una pasada. Aparte dominante azul me gusta mucho , una visión diferente de Favaritx sin el modelo estrella habitual.