Ver la versión completa : El congost de Mont-rebei
Lluis Surralles
18/10/2021, 18:26
En la darrera sortida vam poder fer un passeig en barca pel impresionant Congost de Mont-rebei que separa Catalunya d´Aragó. També es pot fer a peu entre les roques. Va estar tancat per desprendiments fins fa poc. De veritat que és impresionant.
13779
Carlos Silvestre
19/10/2021, 17:09
Una foto que me plantea dudas. Tal y como la presentas, con la porción de cielo arriba, este tiende a distraer un poco y mi primer impulso era decirte que lo recortaras. Sin embargo dejarlo permite apreciar bien el congosto.
Me gusta esta foto.
Narcis Arpi
19/10/2021, 19:14
És difícil deduir que es tracta d'un congost i penso que el cel ajuda a arribar a aquesta conclusió. Aquí no té de ser fàcil trobar la posició. M'agrada.
Jaume Franch
20/10/2021, 23:30
Bon enquadrament.
Baixa definició de la imatge (la foto pesa 193Kb), no hauràs sobrepassat algúns dels límits (pes-dimensió) permesos per el programa?
Hi ha detalls de processat (halos) entorn al cap del piragüista i de les pales vermelles.
Francisco Aviles
21/10/2021, 14:43
La foto está bé, pero com diu en Jaume li falta definició
M'agrada tal qual la presentes, Lluís. Els tocs de color de la barca, molt ben situada en aquest punt, arrodoneixen molt bé la imatge. Bona foto, Lluís.
Eva Abril
06/11/2021, 14:12
Xula la foto i la composició tal com està, per jo.
Raul Sintes
14/11/2021, 12:29
L’indret és impressionant, però no sé si la manca de definició és degut al processat o d’haver-la pujat al foro sobredimensionada. També veig halos a les pales dels rems i al rostre del palista.
Val la pena revisar aquesta foto perquè puguis treure el millor d’ella.