Iniciar sesión

Ver la versión completa : El congost de Mont-rebei

Lluis Surralles
18/10/2021, 18:26
En la darrera sortida vam poder fer un passeig en barca pel impresionant Congost de Mont-rebei que separa Catalunya d´Aragó. També es pot fer a peu entre les roques. Va estar tancat per desprendiments fins fa poc. De veritat que és impresionant.
13779

Carlos Silvestre
19/10/2021, 17:09
Una foto que me plantea dudas. Tal y como la presentas, con la porción de cielo arriba, este tiende a distraer un poco y mi primer impulso era decirte que lo recortaras. Sin embargo dejarlo permite apreciar bien el congosto.
Me gusta esta foto.

Narcis Arpi
19/10/2021, 19:14
És difícil deduir que es tracta d'un congost i penso que el cel ajuda a arribar a aquesta conclusió. Aquí no té de ser fàcil trobar la posició. M'agrada.

Jaume Franch
20/10/2021, 23:30
Bon enquadrament.
Baixa definició de la imatge (la foto pesa 193Kb), no hauràs sobrepassat algúns dels límits (pes-dimensió) permesos per el programa?
Hi ha detalls de processat (halos) entorn al cap del piragüista i de les pales vermelles.

Francisco Aviles
21/10/2021, 14:43
La foto está bé, pero com diu en Jaume li falta definició

Lafebre
25/10/2021, 12:55
M'agrada tal qual la presentes, Lluís. Els tocs de color de la barca, molt ben situada en aquest punt, arrodoneixen molt bé la imatge. Bona foto, Lluís.

Eva Abril
06/11/2021, 14:12
Xula la foto i la composició tal com està, per jo.

Raul Sintes
14/11/2021, 12:29
L’indret és impressionant, però no sé si la manca de definició és degut al processat o d’haver-la pujat al foro sobredimensionada. També veig halos a les pales dels rems i al rostre del palista.
Val la pena revisar aquesta foto perquè puguis treure el millor d’ella.