Cisco Dura
20/08/2021, 17:27
El motiu d'aquest títol, és que m'agradaria saber les vostres opinions i el perquè de la següent fotografia, val a dir que el que cerc és tenir opinions (millor si són diferents) i poder-les contrastar, ja que era més fàcil penjar aquesta foto en qualsevol xarxa social, però no hagués aconseguit el que realment estic cercant que és:
Dona el pego com l'he feta, i per què.
Com podria millorar-la si realment té certa vàlua (encant).
És correcta fer-ho, encara que supòs que açò és més una cosa personal. No ho sé, per açò pregunt (quan es penja una foto així, s'hauria de dir com esta feta).
Ja veis que tenc dubtes, que esper poder contrastar amb vosaltres, per tant vagi per endavant les meves gràcies.
Com està realitzada:
Són dues fotos:
El primer planó és una sola pressa a 1600 Iso, 6 Segons, Focal 11 mm i diafragma f2/8 (i pintada amb una llanterna).
La part de la via làctia; són 16 fotos de la següent manera, 12 fotos fetes a 6400 ISO, Focal 50 mm, Diafragma f2/8 i temps 4 segons.
Les altres 4 fotos són preses negres amb les mateixes condicions anteriors però amb el visor tapat. Totes elles muntades amb sequator per intentar reduir el màxim el renou.
I evidentment el resultat muntada damunt la foto base i obligat a fer una transformació lliure per poder omplir tota la part del cel.
I açò que present és el resultat.
13713
A la miniatura present la via Làctia tota sola, muntada amb 50 mm i sequator
13714
Dona el pego com l'he feta, i per què.
Com podria millorar-la si realment té certa vàlua (encant).
És correcta fer-ho, encara que supòs que açò és més una cosa personal. No ho sé, per açò pregunt (quan es penja una foto així, s'hauria de dir com esta feta).
Ja veis que tenc dubtes, que esper poder contrastar amb vosaltres, per tant vagi per endavant les meves gràcies.
Com està realitzada:
Són dues fotos:
El primer planó és una sola pressa a 1600 Iso, 6 Segons, Focal 11 mm i diafragma f2/8 (i pintada amb una llanterna).
La part de la via làctia; són 16 fotos de la següent manera, 12 fotos fetes a 6400 ISO, Focal 50 mm, Diafragma f2/8 i temps 4 segons.
Les altres 4 fotos són preses negres amb les mateixes condicions anteriors però amb el visor tapat. Totes elles muntades amb sequator per intentar reduir el màxim el renou.
I evidentment el resultat muntada damunt la foto base i obligat a fer una transformació lliure per poder omplir tota la part del cel.
I açò que present és el resultat.
13713
A la miniatura present la via Làctia tota sola, muntada amb 50 mm i sequator
13714