Ver la versión completa : Pi i VL II
Raul Sintes
05/08/2021, 16:35
No sabia molt be si la volia pujar al foro ja que es la mateixa foto d’en Carlos, però com sempre tinc moltes dubtes de com processar la Via Làctia, al final he decidit pujar-la per rebre els vostres consells en quant al processat.
Iso 1600; f/2,8; 20’ f/11. La il·luminació la mateixa d’en Carlos.
13679
Lluis Surralles
06/08/2021, 13:43
Degut a la meva escasa ò nul.la experiència en fotografia astronòmica (de fet no he pres mai cap fotografia d´aquest tipus) no vaig comentar la primera foto que va pujar en Carlos, pero ara, en veure la teva, Raúl, si que he volgut fer un comentari vers la composició. Al meu entendre aquest pi de primer terme és massa gran. Ocupa massa tros de fotografia, És com un tap que no deixa veure prou bé el motiu principar que crec que és la Via Làctea. No dic res del tractament de la VL, tant la teva com la d´en Carlos. Per aixó ja hi ha prous experts en el FF.
Narcis Arpi
06/08/2021, 20:14
M'agrada la fotografia. Hem trobo com en Lluís i no puc opinar respecte a com ha quedat el cel. Al igual que li vaig dir a n'en Carlos, potser trobo massa il·luminat el primer pla, bàsicament al costat esquerra.
La composició amb la diagonal tronc-VL la trobo molt bona tot i que, com diu en Lluís, potser sí que la mida de l'arbre queda una mica massa gran en l'enquadrament.
Pepe Peñafiel
08/08/2021, 18:17
Tamaño del primer plano aparte es una excelente VL
Cisco Dura
16/08/2021, 19:19
Hola, Raúl, referent a la teva foto, la mida del pi pot ser que ocupi molt de protagonisme per damunt la via làctia que crec que es el motiu principal. La llum de l'arbre, a jo m'agrada, tan sols en sobre la llum a terra i sobretot a la mata de mà esquerra, i entenc que quan vau il·luminar va contaminar un poc amb aquest llamp que es crea. Referent a la via làctia és fet un processat diferent del que generalment veiem, no em desagrada, el trob diferent.
Raul Sintes
24/08/2021, 11:02
Moltes gràcies pels vostres comentaris companys.
És veritat que queda molt sobredimensionat aquest pi dins de l’imatge, parò en aquest cas no hi havia més espai sense que apareguessin altres items no desitjats.
D’acord amb el comentari que fa en Cisco Durà, n’estic totalment d’acord i l’he corregit.
13715
Carlos Silvestre
24/08/2021, 17:57
Veo raro el procesado de la VL.