Joan Carres
23/07/2021, 11:13
Vulcano és el nom d'aquest grup menorquí que fa un magnífic tribut a Gènesis. Us aconsello anar a un concert seu. Jo vaig xalar molt escoltant la seva música (sóc fanàtic de Gènesis) i fent fotos. Tinc altres fotos d'aquest concert que necessiten els vostres savis comentaris, o sigui que, amb el vostre permís, en pujaré un parell mes.
Volia captar la barreja de la concentració del guitarrista en efectuar un solo d'alta complexitat i l'expressió de plaer en fer-ho. Si, ja sé, el guitarrista està mogut i la seva cara cremada per la llum del focus, però jo entenc que aquesta foto ha de ser així, jo em movia al ritme de la música. És més, congelada i amb detall a la cara no crec que m'agradaria tant. Com veieu, segueixo la meva recerca del punt dolç entre moviment i congelació.
Gràcies per opinar.
13661
Nikon D850, Nikkor 50 mm f/1.4, f/2.2, 1/30, ISO 110
Volia captar la barreja de la concentració del guitarrista en efectuar un solo d'alta complexitat i l'expressió de plaer en fer-ho. Si, ja sé, el guitarrista està mogut i la seva cara cremada per la llum del focus, però jo entenc que aquesta foto ha de ser així, jo em movia al ritme de la música. És més, congelada i amb detall a la cara no crec que m'agradaria tant. Com veieu, segueixo la meva recerca del punt dolç entre moviment i congelació.
Gràcies per opinar.
13661
Nikon D850, Nikkor 50 mm f/1.4, f/2.2, 1/30, ISO 110