Iniciar sesión

Ver la versión completa : Estic en mode "pano"

Bep Taltavull
21/07/2021, 22:22
Aquesta panoràmica, més ben dit Mosaic, la vaig fer dissabte 17 de juliol, convidat per en Joan Antoni i en companyia d'en Manel Almar.

Planificació d'en Joan, teniem el handycap de que la lluna estava al 50% pràcticament... massa llum i molta CL

Com que ara la VL ja està molt alta vaig optar per fer un mosaic de 10 fotografies x 3 files amb el dubte de si PS m'ajuntaria les fotos de cel... i "voilà"

ISO 1600..............f/2.8................vel 8s................ 3700K............20mm amb punt nodal

dos clics per veure-la gran

13659

Narcis Arpi
22/07/2021, 17:07
Avui un mosaic, ahir una panoràmica, ... per mi el resultat sempre el mateix. Molt bona. Et felicito. EscarapelaFF 100x

Jaume Franch
22/07/2021, 20:54
Estic ben d'acord amb en Narcís!.
Com controleu aquestes panoràmiques nocturnes.
Em trec el barret!
EscarapelaFF 100x

Joan Carres
23/07/2021, 10:20
Impressionant! Jo també em trec el barret davant d'aquesta VL i d'un mestre com tu. Moltes felicitats! Les mereixes!
Disculpa que sempre demani. Estic intentant fer una foto similar a l'Illa de l'Aire, i veig que quan la llum del far està a la màxima intensitat he de tapar momentàniament l'objectiu per no cremar la foto. És així com ho has fet tu?

Bep Taltavull
25/07/2021, 18:04
Moltes gràcies companys!!

Joan C.: No em sap cap greu que em faixis preguntes, si ho sé ho explico... si fas la foto amb angular el far es veurà molt petit i no crec que et molesti massa, en el cas de la meva,

si et fixes amb el paràmetres veuras que només vaig exposar 8 segons i que tenia una ISO de 1600, per tant les llums no tenien massa facilitats per incrementar-se.

Tenint una càmera com la D850 no crec que tenguis problemes en controlar les llums o aixecar ombres a isos relativament baixes.

Si exposàssis 20 segons a ISO 3200 ja seria una altre cosa

Lafebre
25/07/2021, 20:26
No sé què dir-te, Bep, així què...
EscarapelaFF 100x

Carlos Silvestre
30/07/2021, 15:50
Pues fantástica toma y equilibrio de luz y color.
Veo una estructura como cuadriculada que forman las estrellas, muy evidente desde la mitad de la fotos hacia arriba. Esta estructura no se aprecia al abrir la fotografía sino en la que se ve en FF

Cisco Dura
04/08/2021, 11:59
Aquesta trob que la vam comentar el dia que ens van trobar pel carrer. He de reconèixer que en la gran quantitat de llum de la lluna que tenies, i la gran dificultat de la verticalitat que està la VL, t'ha quedat de dalt de tot.
Respecte al comentari que et fa en Carlos, jo no he pogut apreciar "estructura como cuadriculada que forman las estrellas"

Pepe Peñafiel
08/08/2021, 18:15
La he estado viendo estas vacaciones en el móvil y deseaba verla en pantalla de ordenador para disfrutarla.
ImpresionanteEscarapelaFF 100x

Bep Taltavull
09/08/2021, 21:16
Gracias a todos por comentar-

Carlos S.: pues tienes razón con lo de la cuadricula, lo vi al darle caña al contraste y tuve que parar, supongo que tu monitor tiene más contraste que el mio y por ello tú lo puedas apreciar mejor.

Manuel Elices
11/08/2021, 19:25
Estupenda panorámica. También me quito el gorro.

Como principiante, espero que algún día puedas aconsejarme

Bep Taltavull
13/08/2021, 18:07
Estupenda panorámica. También me quito el gorro.

Como principiante, espero que algún día puedas aconsejarme
Muchas gracias Manuel, será un placer compartir conocimientos contigo. No dudes en preguntar si llega el caso

Carlos Silvestre
15/08/2021, 13:55
Gracias a todos por comentar-

Carlos S.: pues tienes razón con lo de la cuadricula, lo vi al darle caña al contraste y tuve que parar, supongo que tu monitor tiene más contraste que el mio y por ello tú lo puedas apreciar mejor.

Es que a mi me ha pasado en alguna foto y no sé el motivo.