Ver la versión completa : Ja tornen els marcians
Lluis Surralles
05/07/2021, 19:57
Un altre parida de les que m´agraden a mi13620
Jaume Franch
05/07/2021, 22:25
El teu gust per les fotos fosques em fa restar-li un punt a la imatge que ens brindes. En aquest aspecte, no coincidim.
Joan Carres
06/07/2021, 09:56
Bona foto, Lluís! Bona imaginació! A més de gaudir del muntatge llegeixo que t'ho has passat molt bé fent-la. Ara a pensar en el pròxim muntatge. Endavant, no aturis!
Aquests marcians i jo serem molt bons amics, ja que coincidim amb el gust pel vi.
Coincideixo amb en Jaume amb l'excés de foscor. Probablement és qüestió de diferents ajustos a les nostres pantalles.
Narcis Arpi
07/07/2021, 13:30
M'apunto als comentaris anteriors.
Cisco Dura
07/07/2021, 15:25
Lluís si el que volies era aconseguir que els marcians volessin, crec que has aconseguit el teu objectiu, des del meu punt de vista no està prou ben integrat, l'estri de mà esquerra, que si sembla un ovni, ho puc considerar lògic (que voli) ara els altres estris, que en principi interpret que són els marcians pel meu gust volen molt.
El què més valoro d'aquesta foto, no és que sigui, com tu dius, "una parida", sinó la imaginació per crear-la. Per mi, una molt bona idea que, potser sí, requeriria una mica més de temps en l'edició.