Iniciar sesión

Ver la versión completa : Skyline nocturn

Bep Taltavull
19/01/2021, 21:25
En primer lloc vull demanar disculpes per no participar darrerament al foro, tenc altres coses al cap i no don per mes.

Però volia ensenyar-vos una imatge que fa temps tenia al cap i intentaré millorar-la en quant em sigui possible.

Quasi totes les fotografies fetes des de aquesta localització les havia fet al capvespre a la posta de sol, però tenia moltes ganes de fer-la més tard...

La setmana pasada hi vam anar amb en Manel, i tot i que es molt millorable, vos la volia compartir

Nikon D7500.............IsO 100................f/20................vel 188 s.................focal 900mm

13399

Narcis Arpi
20/01/2021, 14:01
Una bona fotografia nocturna. El que hem crida l'atenció és la franja marró. Es aigua?, ho penso però el color hem despista. Les llums estrellades molts cops molesten , però penso que aquí són un plus i la varietat de colors m'agrada molt.

Lafebre
21/01/2021, 19:21
Aquest primer pla el trobo molt bo, però li trobo a faltar una miiiiiica de llum al fons per poder gaudir de la foto en la seva totalitat. Parlo de memòria, però no era des d'aquest mateix indret la foto que vas presentar a la darrera expo de FotoFinde?. Bona, Bep!

Carlos Silvestre
21/01/2021, 19:49
Que peeenaaa que ni haya más luz y detalle en el fondo porque el primer plano lo has clavado. Muy buena Bep!!!

Joan A. Gomila
21/01/2021, 22:27
Vas aconseguir sa foto que havies pensat i açò ja és important.

A jo m’agrada tal com la presentes, entenc que és molt complicat en aquest tipus de nocturnes lidiar amb ses diferents temperatures de color de les llums del poble i que ho has deixat al punt que més t’agrada.

Sent from my iPad using Tapatalk

Bep Taltavull
22/01/2021, 11:47
Moltes gràcies amics!!

Narcís: Les llums estrellades era una de les coses que duia al cap des de l'inici i la franja que comentes es boirina i contaminació lumínica.

Vicenç i Carlos: Si Vicenç, és la mateixa localització. En quant al fons... no era un dia gaire clar i pensava que aconseguiria que el relleu de les muntanyes resaltés una mica més.

La propera intentaré treure un cel estrellat o amb traces d'estels i la mateixa contaminació de Mallorca m'ajudi a resaltar el seu perfil.

Joan: Gràcies pel comentari, esper que a sa propera t'afegeixis, el fons té possibilitats

Francisco Aviles
22/01/2021, 16:45
Esta molt bé, Bep !!

Pepe Peñafiel
23/01/2021, 09:50
Buena Bep. Me adhiero al comentario de Carlos

Jaume Franch
23/01/2021, 17:59
Molt bona Bep.
Els plans que tens per a millorar-la em resulten molt atractius.
M'emcantarà veure la propera versió.
EscarapelaFF 40x

Eva Abril
24/01/2021, 19:10
Una foto molt xula, també amb les diferents capes! Una bona composició.

Tito Felix
25/01/2021, 11:18
Molt guapa Bep. Ja tenc ganes de veure sa propera.

Raul Sintes
27/01/2021, 18:17
Molt bona Bep. Se me feia estrany aquesta franja grisenca de fons, però una volta aclarit el tema te voldria fer una suggerencia : Perquè no retalles el cel blau i deixes la foto apaïsada en format panoràmic.

Bep Taltavull
30/01/2021, 21:56
Moltes gràcies a tots, veurem que en sortirà la propera vegada