Ver la versión completa : Un passeig matinal...
Eva Abril
01/01/2021, 14:46
Passejant per Mallorca: far d'Alcanada (Alcudia). Sony A-230, 75mm. f. 14. 1/125 s. 13339
Lluis Surralles
01/01/2021, 14:57
Una foto interessant, pero penso que el personatge hauria de caminar cap a l´altre costat. Hi ha manys troç de sortida que d´entrada. i està justet de focus.
Raul Sintes
01/01/2021, 17:03
Tot i ser un contrallum, te n’has sortit prou be. En quant al personatge principal, és veritat que les regles diuen que hauria d’estar entrant a la foto però en aquest cas surt. Les regles estan per saltar-se-les.
Joan A. Gomila
01/01/2021, 18:09
Si és una foto planificada, certament seria millor com diu en Lluis. Si es tracta d'un robat, entenc que no hi podies fer res al respecte. Bona foto.
En aquest cas no comparteixo opinió amb els companys. M'agrada molt la posició del personatge tal com està. És cert que majoritàriament es pensa així com dieu, però no sempre aquesta opció és la millor. Cada foto és única i diferent. No sé, Eva, si la vas fer així expressament o t'hi vas veure obligada, però m'és igual. En qualsevol cas, al meu criteri, vas aconseguir una molt bona composició d'escena. El que em provoca la posició d'aquest personatge és que "m'obliga" a mirar-me la foto més estona, i això és bo. Però a cadascú li pot provocar coses diferents, esclar. Es que sí crec, Eva, és que té una certa dominant vermella. Si, a més, pots corregir els "cremats" dels núvols, et pot quedar una magnífica imatge. En qualsevol cas, una molt bona presa, Eva.
Narcis Arpi
02/01/2021, 20:11
Em sembla una bona fotografia. Sigui preparada o "robada", veig la persona en un punt adequat. El fet de que darrera seu la muntanya sigui més baixa li dona més presència. Si que veig falta de definició a la persona com comenta en Lluis.
Jaume Franch
02/01/2021, 21:48
Em sap greu, Eva, però aquesta foto no em diu gran cosa.
També coincideixo amb en Vicenç, en quan a la dominant i les llums cremades.
Tito Felix
03/01/2021, 11:22
Creq que aquest tipus de fotografies som dificils de fer. Contrallum, sense temps per enfocar, o de cambiar paramètres de la camera, etc... Aixi i tot es resultat es força bo, encara que, com et diuen els companys, podria millorar.
Carlos Silvestre
03/01/2021, 12:49
Has sacado oro de donde casi no lo había. La figura, independientemente de su ubicación, es imprescindible en la foto.
Joan Morro
04/01/2021, 18:58
Coincideixo amb els comentaris generals, però em sembla que la foto hauria millorat amb una miqueta més d'espai a l'esquerra (o igual llevant un poquet d'espai a la dreta)
Pepe Peñafiel
05/01/2021, 09:44
Conozco la zona pues es una playa para perros a la que he ido en varias ocasiones.
La imagen , como dice Carlos, me parece indispensable con el personaje. No me molesta su localización.
Pero creo si que mejoraría con las altas luces no tan excesivas del cielo.
Eva Abril
06/01/2021, 13:34
Muchas gracias a todos por vuestros comentarios y consejos. La foto es un "robado". A mí, personalmente no me molesta la ubicación de la persona que "sale" de la foto y no "entra" como quizás nos indicaría la "regla"... En cuanto a mejorar altas luces y alguna dominante de color, lo he probado y queda mejor. Muchas gracias!
Personalmente me gusta la composición.
¿Se ha de aplicar la regla cuando se quiere sugerir que el personaje "se marcha" en vez de "llega"?
A mi me sugiere que la persona deja algo atrás, "abandona" la escena. y al estar el edificio mas centrado no se me hace raro ni noto tanto aire por detrás. Si únicamente fuese un paisaje uniforme quizás si echaría de menos mas aire por la izda. Como bien han dicho las reglas están para romperlas.
Me agrada mucho como has resuelto la situación.
De apartados técnicos no comento.
Eva Abril
08/01/2021, 11:04
Muchas gracias por todos los comentarios.