PDA

Ver la versión completa : Alegria i ràbia

Joan Morro
29/11/2020, 18:02
Vos deixo una foto feta ahir al partit de volei, on he fet una composició que em sembla que no és el que faig habitualment i voldria saber la vostra opinó. Aconseguir la foto no és molt complicat, ja que és una jugadora molt expressiva, però volia fer-la algo diferent a totes les que tenia.

13243

Dades EXIF: Nikon D850+Nikkor 70-200 2.8 @ 130mm 1/1000 f:2.8 ISO 5000 exposició manual i retallada per reenquadrar-la

Carlos Silvestre
29/11/2020, 21:19
Pues a mi me gusta mucho. Es expresiva y la composición con ese juez mirando al fondo me parece perfecta.
Una lástima la presencia de la mujer detrás de la jugadora.

Jaume Franch
29/11/2020, 21:46
L'expressió de la jugadora és mitja foto.
Ho he provat i retallant una 1/4 part de la foto per la dreta, queda un format quadrat, però recull millor el moment, preservant el jutge de taula.
Hi veig un discret excés de llum.
Un vinyetejat podría donar més força al moment.

Joan Morro
29/11/2020, 22:39
@Carlos, acabas de hacer crecer 10 años a la pobre niña para convertirla en mujer Risa 60, y gracias por los halagos!

@Jaume, el format quadrat l'he emprat molt últimament i en volia fugir. Aquesta composició em quedava el cantell de la taula pràcticament com eix de simetria de la foto, amb un costat ocupat per la jugadora i l'altra "buit" que l'equilibra la resta de la taula. El tema de la llum, al meu monitor i al mòbil la veig bé, però no vull assegurar que hi estigui. En quant al vinyetejat que em proposes, ho provaré, però algo molt suau i sutil.

Tito Felix
01/12/2020, 17:28
Molt ben captada aquesta ràbia Joan, bona foto!!

Lafebre
01/12/2020, 19:12
M'agrada molt la foto, Joan. El moment captat és molt bo i tant la posició com l'expressió de cara de la jugadora ho diuen tot. Comparteixo el punt de vista d'en Jaume de retallar la foto per la dreta. Bona foto, Joan!

Narcis Arpi
04/12/2020, 17:59
M'agrada aquesta fotografia que mostra un altre aspecte del joc. Jo no tocaria res per no perdre la diagonal de la linea de la pista. Quan la vaig veure per primera vegada, hem feia nosa la jugadora del fons, però en esport no sempre tenim el que volem. Bona fotografia.

Joan A. Gomila
04/12/2020, 18:53
Bon moment captat, Joan, tant na Maria Antonia com na Maira són molt expresives i si hi estàs atent pots aconseguir bones fotos d'aquets moments de celebració.

Estic d'acord amb en Jaume en quan a l'excés d'exposició general de la foto.

Joan Morro
05/12/2020, 21:10
He provat a canviar el retall, però em sortia massa quadrada i m'havia "autoimposat" no emprar el quadrat durant una temporada, a no ser que fos imprescindible, ja que me sembla que he estat abusant un poc d'aquest format últimament.

He jugat un poquet amb el revelat i li he augmentat els negres i ombres, enfosquint la part del fons.13258

Jaume Franch
06/12/2020, 20:46
La correcció de llums crec que ha millorat la força d'aquesta foto.

Lafebre
07/12/2020, 14:03
També crec que la correcció de llums l'ha millorat força.

Lluis Surralles
07/12/2020, 14:16
Molt bona, però em sobra una mica d´espai per la dreta.

Joan Morro
07/12/2020, 23:04
Lluis, aquesta mica, et refereixes a fer-la quadrada? o treurer-li la caixa blanca de sobre la taula? He provat tots dos, el quadrat no m'agrada perquè últimament totes les fotos d'aquest estil les feia quadrades, l'altra opció em queda un format que no és ni quadrat ni rectangular i tampoc m'acaba d'agradar.