Ver la versión completa : Reciclatge a La Toscana
Lluis Surralles
28/11/2020, 00:43
De n vuatge a La Toscana he recuperat aquesta curiosa foto.13241
Joan Morro
28/11/2020, 11:37
Molt ben vista! Una forma curiosa de penjar els testos. M'agrada molt el contrast de les flors vermelles sobre el verd de la finestra.
Crec que hauria millorat amb un poquet més d'espai a la zona de la bota, però llavors hauries retallat les flors, no? Potser els colors estan un poc massa saturats pel meu gust, sobretot els vermells, què estan com a cremats (al menys al meu monitor), potser n'hi hauria prou amb un ajust selectiu de saturació als vermells; els verds els veig be de saturació, encara que hi veig un reflex blavós, no sé si per temperatura de color o és el reflex d'alguna cosa blavosa del voltant. Des del meu punt de vista, crec que amb aquests petits ajustos milloraria i seria una foto de casi 10 (la perfecció no existeix :P )
Jaume Franch
28/11/2020, 16:28
Ben d'acord amb el comentari d'en Joan.
Carlos Silvestre
28/11/2020, 16:56
¡Qué buen motivo fotográfico! El suave viñeteado me gusta. A mi parecer si la desaturas algo mejorará.
M'agrada molt la foto, Lluís. La combinació de colors és molt bona. Vas saber veure molt bé la foto. Jo també crec que si la desatures una mica, la foto encara guanyarà més. Felicitats, Lluís!. :very_drunk:
Tito Felix
01/12/2020, 17:36
Atractiva i curiosa imatge Lluis!!!
Narcis Arpi
04/12/2020, 18:02
Ben vista i resolta. Coincideixo amb els comentaris anteriors.
Joan A. Gomila
04/12/2020, 18:54
Ben vista i curiosa imatge, Lluis.
També estic d'acord amb en Joan i en Jaume.