PDA

Ver la versión completa : Art urbà

Lafebre
15/11/2020, 20:55
Entenc que aquesta gran pintura mural és un encàrrec de l'Ajuntament, perquè la zona de traball està protegida amb tanques. Hi paso relativament sovint per aquesta zona, i cada vegada veia que hi havia pintant un tros més gran, però mai no havia coincidit amb l'artista, fins que un dia vaig tenir sort. És una panoràmica resultat de 6 fotos verticals.

13217
ISO 1600
Nikkor 24-70 a 62 mm, f/8
1/400

Francisco Aviles
16/11/2020, 19:03
Colorida imatge, una sort agafar al pintor en plena feina

Jaume Franch
16/11/2020, 22:26
Excel·lent moment, Vicenç.
Si no surt el carro sencer deu ser per algún bon motiu, oi?
EscarapelaFF 40x

Narcis Arpi
17/11/2020, 11:50
Doncs si passes sovint, al final t'has sortit amb la teva. Bon moment captat.
ei-5ei-5ei-5

Lafebre
17/11/2020, 18:15
[QUOTE=Jaume Franch;75389]
...Si no surt el carro sencer deu ser per algún bon motiu, oi?
QUOTE]

Gràcies, Jaume.
Sí, el carro està tallat per aquest punt expressament. Com saps molt bé, al fer una panoràmica partint de fotos verticals, en la majoria de casos et permet jugar bastant amb l'enquadrament final. En aquest cas concret, si deixava el carro sencer -i més tros del palet de fusta a la seva dreta- m'obligava a deixar un tros de terra més gran, i això em desvirtuava la idea d'agafar el màxim de mural, amb l'artista inclòs, què són els elements primordials de la imatge. El que sí què vaig voler és que sortís sencera l'escala per donar una idea real de la mida del conjunt. El carro i els palets de fusta els veig com a elements necessaris però complementaris. És molt possible, però, que un altre fotògraf haqués interpretat l'escena de manera diferent.

Carlos Silvestre
18/11/2020, 17:41
A pesar de encontrarla un tanto confusa el detalle de la ubicación perfecta del grafitero la hace acreedora de unaEscarapelaFF 40x escarapela.

Lafebre
23/11/2020, 13:00
Gràcies per comentar, companys. :)